Niemand door het beeld gelopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:53 schreef Greys het volgende:
Oke de laatste ging vrij aardig.
Pfieuw.
Veel knipperende laserstralen aan het eind. HEEL VEEL knipperende laserstralen bij HOLD TIGHT HOLD TIGHT die naar voren schieten uit de achtergrond de zaal in.
De laatste run van C., gelukkig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Van Cornelia's gezang of falen van de organisatie?
Nietszeggend voortkabbelend, maar ik zie dit ineens wel een bak jurypunten krijgen van de oude stempel juryleden, vergeet niet dat Litouwen in 2011 ooit met zo'n zoetsappig nummer de jurystemming won in de eerste halve finalequote:
Ze zou met dat ding wel niet misstaan op zo’n foto.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat ding achter haar ziet er best mooi uit
Ohja die Zweedse kerel die ook met die cocaïne vraag kwam. Die heeft waarschijnlijk half Turijn al afgebroken als hij het vorig jaar al kut vond.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:57 schreef Funhouse het volgende:
Ik kan me herinneren dat Zweedse media al best zat te zeuren vorig jaar, dus ben heel benieuwd wat de kranten gaan zeggen over de organisatie van dit jaar
Zou een Noord-Macedonië 2019 kunnen doen als ze heel goed zingtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nietszeggend voortkabbelend, maar ik zie dit ineens wel een bak jurypunten krijgen van de oude stempel juryleden
Overal pizza's tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Cyan9 het volgende:
Als de Italianen de regie bij Zweden verknallen ga ik keihard rellen. Pizzaprutsers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Fascination het volgende:
Enthousiasme bij Tsjechië bij escunited
quote:
Meer kans voor Brividi. Deze keer hoeft het niet via de jury, maar kan het gewoon via de regie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Cyan9 het volgende:
Als de Italianen de regie bij Zweden verknallen ga ik keihard rellen. Pizzaprutsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |