SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roma heeft Europees ook prima gepresteerd de afgelopen jaren (vorig jaar halve finale EL en paar jaar daarvoor nog halve finale CL, dacht ik)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het moge bekend zijn dat ik (nagenoeg) geen verstand van voetbal heb, dus een vraag uit onwetendheid... Heeft die Mourinho niet doorgaans top teams als Barcalona onder zijn hoede? Maw; is de kans op zo'n konijn nu niet aanzienlijk kleiner, gezien de "status" van Roma?
Zo goed is Roma ook weer niet. Denk wel redelijk gelijkwaardige kans eigenlijk, maar een duidelijke favoriet is Feyenoord zeker niet. Mourinho zal alleen niet gaan voetballen, dus wel benieuwd hoe en of Feyenoord daar mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook mensen die Feyenoord de favoriet vinden tegen Roma zijn of nog onder invloed van substanties of hebben er gewoon geen enkele kijk op, betekent niet dat je niet kan winnen uiteraard.
Hoger dan Marseille ook?quote:
Zijn ze volgens mij ook. En zeker in de thuiswedstrijd konden we prima mee met Marseille en ondanks dat het gisteren een kutpot was qua voetbal zijn we toch nauwelijks in de problemen geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoger dan Marseille ook?
Voor mijn gevoel (en meer is dat ook niet) is Roma minder dan Marseille in elk geval.
Je doet nu ook een beetje alsof Feyenoord niets voorstelt. Van alle clubs in de finales van EL en ECL is Feyenoord verreweg de grootste club als je kijkt naar erelijst en ik denk zelfs supportersschare.quote:
Het moet alleen wel op het veld gebeuren Pietje. Alles daaromheen telt op zo'n moment niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je doet nu ook een beetje alsof Feyenoord niets voorstelt. Van alle clubs in de finales van EL en ECL is Feyenoord verreweg de grootste club als je kijkt naar erelijst en ik denk zelfs supportersschare.
Natuurlijk mag je ook best naar begroting enzo kijken maar Feyenoord heeft een talentvolle groep spelers en ik vind de selectie van Roma nu ook niet echt speciaal.
Ik had het dan ook niet over een eventuele favoriete rol van Fey, maar puur over de mogelijkheden van Mourinhoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook mensen die Feyenoord de favoriet vinden tegen Roma zijn of nog onder invloed van substanties of hebben er gewoon geen enkele kijk op, betekent niet dat je niet kan winnen uiteraard.
Duidelijk, dankquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Roma heeft Europees ook prima gepresteerd de afgelopen jaren (vorig jaar halve finale EL en paar jaar daarvoor nog halve finale CL, dacht ik)
Barca heeft hij nooit getraind trouwens. En de laatste jaren trainde hij juist niet de absolute topteams, dat was ManU in de tijd van de El-winst ook niet.
NAC zou ook prima mee kunnen op dit niveau.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erelijst en supportersschare meenemen in bepaling wie favoriet is, is echt extreem lachwekkend
Gooi jezelf weg
Prima kans. En Mourinho is inderdaad historisch gezien wel een winnaar maar in verreweg de meeste finales was hij zelf ook de favoriet. Dat United van Ajax won was niet zo verwonderlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo goed is Roma ook weer niet. Denk wel redelijk gelijkwaardige kans eigenlijk, maar een duidelijke favoriet is Feyenoord zeker niet. Mourinho zal alleen niet gaan voetballen, dus wel benieuwd hoe en of Feyenoord daar mee om kan gaan.
Hoorde het gister volgens mij al een keertje, deed me heel erg denken aan PSV uit qua concentratie, verdedigend enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn ze volgens mij ook. En zeker in de thuiswedstrijd konden we prima mee met Marseille en ondanks dat het gisteren een kutpot was qua voetbal zijn we toch nauwelijks in de problemen geweest.
Tot mijn enige verbazing wel overigens. Had wel gedacht het veel moeilijker te krijgen gisteren.
Dat lijkt me nou niet echt relevant.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Van alle clubs in de finales van EL en ECL is Feyenoord verreweg de grootste club als je kijkt naar erelijst en ik denk zelfs supportersschare.
Dat vind ik dus wel. Als je nu tegen Barca speelt dan zijn er toch een aantal spelers net even wat meer onder de indruk, puur door de status van die club. Het verleden speelt vaak een kleine rol maar helemaal uitvlakken mag je het ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Het moet alleen wel op het veld gebeuren Pietje. Alles daaromheen telt op zo'n moment niet.
Als ik het goed heb, heeft Feyenoord tot op heden ook nog geen enkele Europese finale verlorenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:54 schreef Wotte het volgende:
Beetje kut dat als je dan een finale haalt je tegen Mourinho moet . Hij verliest geen finales.
Wensdenken van een nieuw niveauquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erelijst en supportersschare meenemen in bepaling wie favoriet is, is echt extreem lachwekkend
Gooi jezelf weg
Maar dat is Roma echt niet, want de laatste keer dat we het Europees zo goed deden is 20 jaar terug (lol)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel. Als je nu tegen Barca speelt dan zijn er toch een aantal spelers net even wat meer onder de indruk, puur door de status van die club. Het verleden speelt vaak een kleine rol maar helemaal uitvlakken mag je het ook niet.
Die nog steeds wel favoriet is in die finale..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima kans. En Mourinho is inderdaad historisch gezien wel een winnaar maar in verreweg de meeste finales was hij zelf ook de favoriet. Dat United van Ajax won was niet zo verwonderlijk natuurlijk.
Nu traint hij voor het eerst een echt mindere club.
Die spelen 22 Mei Torino uit.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Wel erg lekker dat je 1,5 week voorbereidingstijd hebt. Hopelijk moet Roma nog even aan de bak in de competitie.
quote:5. AS Roma 35 17 8 10 +55 -40 (+15) 59
6. SS Lazio 35 17 8 10 +70 -53 (+17) 59
7. Fiorentina 35 17 5 13 +54 -47 (+7) 56
8. Atalanta 35 15 11 9 +62 -44 (+18) 56
Onze beste spelers poepten toen nog in luiers maar goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dat is Roma echt niet, want de laatste keer dat we het Europees zo goed deden is 20 jaar terug (lol)
Waarbij ze ook in de situatie terecht kunnen komen dat het winnen van de finale de grootste kans op EL isquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die spelen 22 Mei Torino uit.
En zijn hun puntjes echt nog wel nodig:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |