Echt een verschrikkelijk kutseizoen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:01 schreef Saekerhett het volgende:
Echt, wat een verschrikkelijk elftal is dit.
Welnee. PSV wint van Feyenoord, we spelen gelijk tegen Heerenveen waarna PSV 2 punten voorsprong heeft in de laatste wedstrijd en het niet meer weg gaat geven. Dit is allang gespeeld.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt weer een zenuwslopende ontknoping
Hoe kut het ook is de laatste tijd, we weten allemaal dat we wel thuis van Heerenveen winnenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. PSV wint van Feyenoord, we spelen gelijk tegen Heerenveen waarna PSV 2 punten voorsprong heeft in de laatste wedstrijd en het niet meer weg gaat geven. Dit is allang gespeeld.
Zoals gezegd, komt omdat Ten Hag zijn vertrek heeft aangekondigd. Niemand wil meer lopen voor elkaar, allemaal ego’s en het is allemaal los zand. Niemand voetbalt meer voor de club, alleen maar voor zijn eigen carrière.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
Ongeveer de belangrijkste wedstrijd van het seizoen en dan leg je dit op de mat. Ga je fucking schamen, allemaal
In die voorrondes staat er toch een heel andere selectie dus dat maakt opzich niks uit.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Boeit toch niet, deze selectie heeft in de Conference League zelfs niks te zoeken.
Alleen daarom al hadden we vandaag gewoon moeten winnen. Nu gaat de media daar mee te koop lopen en wordt dat een dingquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Echt jongen ik word kotsmisselijk van die tyfus kop van Ten Hag. Ontsla die gozer gewoon ter plekke, hij krijgt het duidelijk niet meer aan de praat.
Ik mag toch godverdomme wel juichen omdat er opportunistisch een zeer belangrijke goal scoren maatjequote:Op zondag 8 mei 2022 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd heerlijk bipolair tijdens wedstrijden van Ajax
Absoluut.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch godverdomme wel juichen omdat er opportunistisch een zeer belangrijke goal scoren maatje
Het zag er totaal niet naar uit dat we überhaupt nog in de buurt van het doel zouden komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |