In die voorrondes staat er toch een heel andere selectie dus dat maakt opzich niks uit.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Boeit toch niet, deze selectie heeft in de Conference League zelfs niks te zoeken.
Alleen daarom al hadden we vandaag gewoon moeten winnen. Nu gaat de media daar mee te koop lopen en wordt dat een dingquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:11 schreef Scorpie het volgende:
Echt jongen ik word kotsmisselijk van die tyfus kop van Ten Hag. Ontsla die gozer gewoon ter plekke, hij krijgt het duidelijk niet meer aan de praat.
Ik mag toch godverdomme wel juichen omdat er opportunistisch een zeer belangrijke goal scoren maatjequote:Op zondag 8 mei 2022 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd heerlijk bipolair tijdens wedstrijden van Ajax
Absoluut.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch godverdomme wel juichen omdat er opportunistisch een zeer belangrijke goal scoren maatje
Het zag er totaal niet naar uit dat we überhaupt nog in de buurt van het doel zouden komen.
Die gaan vast niet winnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:25 schreef Wertha het volgende:
Nou.. zelfs als PSV wint mag je nog één keer gelijkspelen. Dat moet te doen zijn, al is het maar op hangen en wurgen.
zeker, vond eerste helft best wel aardig ook, 2e helft was verdedigend heel matig, nog 4 uit 2 als PSV vandaag wintquote:Op zondag 8 mei 2022 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Wel een belangrijke goal van Alvarez, nu mag je nog een keer gelijkspelen (bij winst van PSV).
Dat moet toch wel te doen zijn.
Vanaf de blessure van Antony is het gewoon heel erg moeizaam op dat vlak. Geen snelheid, geen dribbel, weinig bravoure.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Te weinig verrassing met deze voorhoede. Haller wordt nu misbruikt als rechtsbuiten terwijl hij dat absoluut niet is.
Dan had je beter Daramy kunnen opstellen, die heeft in ieder geval wel snelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |