quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag dat ze in Japan van die zogenaamde deadlinecafé's hebben.
Dan kan je betalen dat iemand je wat extra motiveert
Dat is het probleem ook niet nuquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij kunnen CL wel gratis motiveren, toch?
Oh, kan. Nooit zo mee bezig. Zal wel aan het werk zijnquote:
Blijkbaar niet. Maar ik heb ook gewoon nog totaal geen reactie gehad op het probleem.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Maken ze geen back-ups in dat cloudgebeuren?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar ik heb ook gewoon nog totaal geen reactie gehad op het probleem.
Ik ken het type ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond handwerken best leuk en kreeg dat ook van een omaatje (waarschijnlijk was ze 40 of zo), maar die had zo'n typisch oma-uiterlijk, wit/ grijs haar, brilletje en dito kledingstyle
Geen moeilijke woorden gebruiken hč maar inderdaad de BV Nederland had mijn talenten, joie de vivre, daadkracht, scherpe geest en good looks even keihard nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, kan. Nooit zo mee bezig. Zal wel aan het werk zijn
Het is 6 mei, overal zitten dikke vogels op een ei en jij kruipt onder een dekentje?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het nu wel te warm worden met een vest aan + dekentje
Mooi
Ze praten wel langs elkaar heenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]En ze zeuren wel waar het blijft? Of zijn dat verschillende instanties?
Heb het dekentje en vest al weggegooidquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is 6 mei, overal zitten dikke vogels op een ei en jij kruipt onder een dekentje?
Ik vind dat frisse in de ochtend ook wel lekker om het brein aan de gang te krijgen, niets zo irritant als dat je neuronen een soort slap gebakken snotei maar een beetje doelloos rond gaan drijven door de warmte.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb het dekentje en vest al weggegooid
Vanochtend was het best fris
Je kreeg ook iets van een melding dat het bronbestand was aangepast toch? Zouden ze het zelf nog hebben bijgewerkt, waardoor jij een melding kreeg dat er iets was aangepast? En als je dan op OK drukt, laadt-ie het aangepaste bronbestand in en is je vertaling foetsie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze praten wel langs elkaar heenMaar toen ik het weer had geopend en zag dat het weg was, overschreef het lege bestand dus het oude. Dus ik weet niet of het nog terug te halen is.
Ah, mooi zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
Woningbouw gesproken en moet gewoon meldingen blijven maken vanaf nu over de buurvrouw.
En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, mooi zo.
Of niet, want dan is de kans best groot dat ze al een aardige historie heeft.
Waarom probeer je mensen steeds weg te pesten?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
Woningbouw gesproken en moet gewoon meldingen blijven maken vanaf nu over de buurvrouw.
Ja dit.. dan moet ze het wel bonter maken dan wat geluidsoverlast.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.
Voor een particulier wel ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
En een huurder uit een huis krijgen, is bijna onmogelijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:31 schreef Recce het volgende:
Bij @:bitterbal zitten er alleen honden op het strand nu.
[ afbeelding ]
Misschien is die rechtse wel bitterbal in een hondenpak?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:31 schreef Recce het volgende:
Bij @:bitterbal zitten er alleen honden op het strand nu.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is die rechtse wel bitterbal in een hondenpak?
Woningbouw toch ook ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |