Hou je lip, kutquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel even doen hoor, dan weet je wat meer als je ouders bellen met PC problemen
Plaatjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst een titel, dan een leeswijzer, dan een NDA, dan nog wat overhead, op slide tien begint het geloof ik pas. Verder vooral kijkwehebbenkleurtjesenplaatjes. Het zal wel.
Ik quote je even voor USquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Twintig jaar geleden was ik in York. Tof was dat.
Ik las New York.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Twintig jaar geleden was ik in York. Tof was dat.
Oh, wel in de goeie volgorde dus!quote:
Ja goed idee. Moet het mobiel ook niet openen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen jullie even stoppen met US te quoten?
kibbeling vandaag?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja goed idee. Moet het mobiel ook niet openen.
Meer Frannie quotenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen jullie even stoppen met US te quoten?
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handigquote:
quote:
quote:
quote:
Zoiets?quote:
Het is ook letterlijk allemaal onzin.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handig
Ik wil vooral voorkomen dat ik er op ga reageren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, snap het wel hoor.. genoeg mensen hier op fok waar je gewoon de onzin niet van wilt lezen en dan ook nog vaak posten, dan is het handig
Zin in New York cheesecakequote:
in Yankeestan meten ze met twee maatstavenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin in New York cheesecake![]()
Ik had er eentje meegenomen in een doggybag en toen wilde ik dat weggooien bij de security.
Hoorde ik ineens: HEEE, WAT DOE JE? Je gaat toch geen cheesecake van Juniors weggooien he?
Dus die mocht door de security heen, wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |