Neequote:Op donderdag 5 mei 2022 14:39 schreef Dries4Ever het volgende:
vinden jullie het normaal / gepast/ acceptabel als een trainer het verplicht stelt om naakt te douchen na voetbal?
geen idee, ik ben normaal gesproken niet in de kleedkamer als ze douchenquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:47 schreef Tyr80 het volgende:
Hoe doe je dat naderhand? Droge broek over je natte onderbroek heen?
Maar straks wel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:51 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
geen idee, ik ben normaal gesproken niet in de kleedkamer als ze douchen
Waarom? Het is niet aan een begeleider zoiets te bepalen. Zoiets ga je dan ook niet vragen aan ouders, dat zorgt alleen maar voor scheve gezichtenquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien is handiger eerst even met ouders van jongeren bespreken en kijken hoe zij hiervan denken.
Ja, maar het is toch best raar. Ik ben ook gewoon opgegroeid om naakt te douchen...quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Het is niet aan een begeleider zoiets te bepalen. Zoiets ga je dan ook niet vragen aan ouders, dat zorgt alleen maar voor scheve gezichten
Ja? Dat is toch geen zinnig argument?quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:32 schreef ThomasDB__ het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch best raar. Ik ben ook gewoon opgegroeid om naakt te douchen...
Tijden veranderen. Misschien hebben we over 50 jaar een lichaam-bedekkend pak aan onder de douchequote:
Ik ik ik ik ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:39 schreef Dries4Ever het volgende:
Nu ben ik dit niet zo gewend en vind ik het ook eigenlijk niet acceptabel.... Daarnaast ben ik van mening dat het een slechte zaak voor het teamgevoel is als je kennelijk moet schamen voor teamgenoten....
Echt absurdistisch. Je leert als kind dat je je grenzen moet aangeven maar je moet wel luisteren naar volwassenen die zeggen dat je nu naakt met anderen moet douchen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:44 schreef timmmmm het volgende:
Nee joh, hartstikke gepast voor een volwassen vent om kinderen te dwingen naakt te douchen. Want dat is zo lekker gezellig
Hoeft niet. Gerechtvaardigd belang kan hier prima uitkomst bieden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 17:11 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Naakt douchen kan niet, dat is als er daarna feitjes over jouw naaktheid worden verwerkt in strijd met de AVG waar de voetbalclub onder valt. Wat al snel zo is als iemand noteert dat jij niet wil douchen of juist wel, helemaal als dat gevolgen heeft als schorsing.
Succes met beargumenteren waarom je piemel laten zien en die van anderen moeten bekijken terwijl je thuis kan douchen dat isquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Gerechtvaardigd belang kan hier prima uitkomst bieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |