Zat al te wachten op zo'n opmerkingquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken.
Nice.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zat al te wachten op zo'n opmerking
Nou heel anders. Dat is gewoon iets functioneels.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En hoe is dat met jouw biljetjes anders
ik stem voor ettoquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:34 schreef Ama het volgende:
De oudste ligt ineens in het mandje:
[ afbeelding ]
Ze hebben nog geen namen idd haha.
Zo heet het kaboutertje met middelvinger op mijn tv kastje al.quote:
Streepje over zijn rugquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:34 schreef Ama het volgende:
De oudste ligt ineens in het mandje:
[ afbeelding ]
Ze hebben nog geen namen idd haha.
@:bitterbal
Normale benen kopen dan kun je voortaan overal bij de deurbelquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net bootcamp gedaan en ik denk dat ik nieuwe benen nodig heb, morgen
Denk dat dit er wel heel erg raar en uit verhouding uit zietquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale benen kopen dan kun je voortaan overal bij de deurbel
Mannetjes. Ik heb nog één met een streep alleen die is wat breder en minder gelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Streepje over zijn rug
Heb je mannetjes of vrouwtjes?
Soort Sy Snootles.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat dit er wel heel erg raar en uit verhouding uit ziet
Ik vind zo'n streep over de rug wel schattigquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Mannetjes. Ik heb nog één met een streep alleen die is wat breder en minder gelijk.
quote:
Ik vind dit wel gezellig hoorquote:
En Wattenschijfje knuffelen (2x)quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik vanavond niets meer hoef, behalve nog eten
Ik ook maar volgens die vrouw zijn deze soort helemaal niet populair. Ik vind het juist een mooie tekening.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind zo'n streep over de rug wel schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |