Oh ja johquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, volgens mij nog nooit zonder poes gezeten, dit zal poes 9.0 zijn denk ik, maar meestal wel een heleboel diertjes meer, familietrekje om een halve dierentuin om ons heen te verzamelen.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, volgens mij nog nooit zonder poes gezeten, dit zal poes 9.0 zijn denk ik, maar meestal wel een heleboel diertjes meer, familietrekje om een halve dierentuin om ons heen te verzamelen.
En dan ?quote:
Gewoon een huis tuin en keukenkat, Stoppeltje, beetje saai meisje zonder pit.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja johwat voor kat had je hiervoor dan?
Meestal hangen die kattenbeesten er maar een beetje bij.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik denk alleen niet dat ik zelf ooit een kat zal adopteren
Nice nicequote:
Mr. Wattenschijfje is wel een kattenmensquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal hangen die kattenbeesten er maar een beetje bij.
op de bank met een dekentje, tis nog licht buitenquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zal ik alvast in bed gaan liggen ?
Ah ja, de slaap hygiëne in ere houdenquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
op de bank met een dekentje, tis nog licht buiten
Ik totaal niet eigenlijk maar toch, beter dan een paling in een kom of een stinkslang in een aquarium.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje is wel een kattenmens
Dat is wel zo'n weggetje van 'het laatste wat we van Buda hebben vernomen was een foto van een ogenschijnlijk uitgestorven bos, of toch niet helemaal ...'quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik totaal niet eigenlijk maar toch, beter dan een paling in een kom of een stinkslang in een aquarium.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:55 schreef Karzai het volgende:
durf geen nootjes meer te eten bang dat er nog een kies breekt
En ik heb nog wel een zakje heerlijke pistache nootjes
Misschien leer je zo kaas waarderen zodat je een Nederlands paspoort aan kunt vragen zonder jezelf kapot te schamen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:59 schreef LTVDK het volgende:
Dacht ik vanmiddag bij de AH lekkere paprika tuc'jes te hebben meegenomen, bleken het kaasdingen te zijnWaarom zijn die allebei blauw qua verpakking
Hamkas vind ik wel lekkere chips, of nacho cheese tortillachips, tiramisu met mascarpone is ook zeer smakelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien leer je zo kaas waarderen zodat je een Nederlands paspoort aan kunt vragen zonder jezelf kapot te schamen.
Dat is niet waar je Nederlander van wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hamkas vind ik wel lekkere chips, of nacho cheese tortillachips, tiramisu met mascarpone is ook zeer smakelijk.
Ik noem kwark altijd kwerk, zomaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik eet ook elke dag kwark, technisch gezien ook een kaassoort
Ben er nog. Mooi uitzicht net op die Nazikostschoolquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n weggetje van 'het laatste wat we van Buda hebben vernomen was een foto van een ogenschijnlijk uitgestorven bos, of toch niet helemaal ...'
Dan kun je er beter mee smekken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem kwark altijd kwerk, zomaar.
Dan is het wel zo'n beetje donker ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben er nog. Mooi uitzicht net op die Nazikostschool
Nog 3 km terug naar Gemünd
[ afbeelding ]
Ja, begint te schemeren. Net al een hertje gezienquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het wel zo'n beetje donker ook
Nazikostschool in een verlaten bos klinkt gelukkig helemaal niet schimmigquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben er nog. Mooi uitzicht net op die Nazikostschool
Nog 3 km terug naar Gemünd
[ afbeelding ]
Soort Wolfensteinquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nazikostschool in een verlaten bos klinkt gelukkig helemaal niet schimmig
Zou daar best op school willen zitten, spannender dan mijn kleuterschool met rood-blauw-gele hobbelpaard met rubberen tegel eronder.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nazikostschool in een verlaten bos klinkt gelukkig helemaal niet schimmig
Now we've known of the existence of Castle Wolfenstein for some time...... but we've only recently heard reports from our Kreisau Circle contacts, regarding bizarre occult rituals taking place there...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |