Ja ik twijfelde al..quote:
Dit zijn muntjes, die zijn niet voor jouquote:
nee dat schiet niet echt op inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn muntjes, die zijn niet voor jou
Dacht even dat het gat in je hand dicht wasquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik was bij een tuincentrum maar heb niks gekocht.
Maar dat kwam doordat ik op de fiets was.
Zelfde openingstijden als tuincentrum denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht even dat het gat in je hand dicht was
Ik was bij een lego winkel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik was bij een tuincentrum maar heb niks gekocht.
Maar dat kwam doordat ik op de fiets was.
Ik mag wel in eenzame isolatie voor een paar jaar geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was bij een lego winkel.
Ik heb al mijn zelfbeheersing moeten inzetten om niet met een bonsai boom of een mandalorian helm naar buiten te lopen
Oh da's wel vet zo'n helmquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was bij een lego winkel.
Ik heb al mijn zelfbeheersing moeten inzetten om niet met een bonsai boom of een mandalorian helm naar buiten te lopen
Heb gewoon geen hand meer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht even dat het gat in je hand dicht was
gelachenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken.
ook 3 varianten van batman, die wil ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben ene hele serie van die helmen
Beetje uitmelk-aidsquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben ene hele serie van die helmen
ik ben el benieuwd naar de opvolger van de Lamborghini Sianquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook 3 varianten van batman, die wil ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |