Stukje straponquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
Woordle 321 6/6
⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟨⬜🟨
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Opnieuw stukje Dominatrix @:wereldgozer
Het was verschrikkelijk Lenny. Ik ben nog steeds kapot, koppijn en het voelt alsof er liters bier doorheen zijn gegaan (geen druppel). Maar finale woohooooooquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe heb je de wedstrijd beleefd? Ging het met de zenuwen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijk Lenny. Ik ben nog steeds kapot, koppijn en het voelt alsof er liters bier doorheen zijn gegaan (geen druppel). Maar finale woohoooooo
Precies, en een vrije dag dus ik kom het huisje niet uit (nouja, boodschappen doen dan).quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Helemaal met de erg mooie afloop.
Ik sla eens een weekendje over maat.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maat, dit weekend weer F1. @:nattekat en ik verwachten je in het live-topic.
@Nattekat @ChevyCaprice kan dit?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik sla eens een weekendje over maat.
Leuke selfie als usericon hep jij.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:38 schreef GGMM het volgende:
Woordle 321 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 117 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nog nieuws?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Van harte met de finale voor mijn Feyenoord vrienden!
Is je kat alweer terug?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Van harte met de finale voor mijn Feyenoord vrienden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |