Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:17 schreef Charz het volgende:
Goeie dag vandaag, kleintje tot 9:30 geslapen, nu weer tijd voor een dutje.
Uiteindelijk zijn we allemaal vervelende mannen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
@:littlerabbit ik volg @:isa_yusibov al een tijdje niet meer maar hij is er ontzettend in gaan geloven en loopt nu ruzie te maken met iedereen. Toch gewoon weer een vervelende man.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal vervelende mannen.
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik heb twee bolletjes en een frikandelbroodje.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een banaan weten te scoren!
@:wereldgozer @:AFCNiels
Dat niet. Maar het is prima passive-incomequote:Op donderdag 5 mei 2022 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan loop je financieel wel binnen
Waarom zou iemand anders jou betalen om te gaan lopen? Waar zit het addertje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het is prima passive-income
Ik kan het lang niet zo goed uitleggen als de whitepaper.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou iemand anders jou betalen om te gaan lopen? Waar zit het addertje.
Het loopt nog niet storm. BTC mist een type Atypisch.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BTC / Stepn #1 Just keep moving forward
Klopt. Als ik op Twitter kijk, zie ik dat het vooral veel Jappen @KnutdeIJsbeer en Yanks zijn die Stepn gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het loopt nog niet storm. BTC mist een type Atypisch.
Dat klopt, het gaat weer goed met mevrouw Bellemanquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat @:GGMM vandaag erg in zijn nopjes zal zijn
[ twitter ]
ik had Saskia wel hoger ingeschat dan reageren op anonieme engerdsquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:15 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat @:GGMM vandaag erg in zijn nopjes zal zijn
[ twitter ]
Ze doet al dagen niet andersquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had Saskia wel hoger ingeschat dan reageren op anonieme engerds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk. Veel plezier en succes aan mijn Feyenoordvrinden vanavond.wel lullig naar de man die het voetbal opnieuw uitgevonden heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk. Veel plezier en succes aan mijn Feyenoordvrinden vanavond.Ach gun die mensen ook wat een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |