Hoeveel heb je er bij mij staan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noteert psychische afwijking nummertje vier [ afbeelding ]
Wat zijn de andere twee, naast deze en de drang om te kranen op vreemde plaatsen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4 pasquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Hai!quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja staat in de kast tussen de pinguīns.
Daar springen de zilte bloeddruppels je in de ogen af en toe.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, zo even bijlezen in het Oekraīnetopic.
Een topic bevolkt door jochies die oorlog verwarren met playstationspelletjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar springen de zilte bloeddruppels je in de ogen af en toe.
Geen topic waar je wilt zijn denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een topic bevolkt door jochies die oorlog verwarren met playstationspelletjes
Nee, het niveau is vaak een beetje triest. Maar je leest er ook wel interessante updates. Heel af en toe.quote:
Vrolijk fluitende van de testosteron richting de worstendraaimachine der heroīsme en waanzin.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een topic bevolkt door jochies die oorlog verwarren met playstationspelletjes
quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrolijk fluitende van de testosteron richting de worstendraaimachine der heroīsme en waanzin.
Ik ga morgen weer naar een leuk kukidenthotel in Duitslandquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren gisteren uit eten met klanten na een grote opdracht ondertekening, het was zowaar gezellig.
5 gangen etentje in een mooi restaurant midden op de heuvelrug.
Wel hoog kukident gehalte
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was de eerste keer dat ik de hele uitzending uitgekeken heb. Lijkt wel of het me elk jaar meer aangrijpt.
Ik was er gauw klaar meequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het niveau is vaak een beetje triest. Maar je leest er ook wel interessante updates. Heel af en toe.
Dr liep gisteren een oud mannetje met zijn vrouw die duidelijk ah einde van haar leven was, lekker gegeten en gingen naar de hotelkamer. Hij moest haar zwaar ondersteunen, schuifelend en lachend liepen ze weg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar een leuk kukidenthotel in Duitsland
Ach gossiequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr liep gisteren een oud mannetje met zijn vrouw die duidelijk ah einde van haar leven was, lekker gegeten en gingen naar de hotelkamer. Hij moest haar zwaar ondersteunen, schuifelend en lachend liepen ze weg.
Mooi vind ik dat.
dat ze aanbeden worden als goden en niets fout doen uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd leuk, een enthousiast mailtje van AMazon "Hey DRF TELL US HOW WE'RE DOING"
Ik wacht pas twee maanden op dat kloteboek en het is er nog steeds niet. Wat wil je horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |