quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraagje voor de expert: op zaterdag wordt in NL ook briefpost bezorgd normaal gezien?
Ja. Alleen niet op Maandag. Tenminste bij PostNLquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraagje voor de expert: op zaterdag wordt in NL ook briefpost bezorgd normaal gezien?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Wéér Femke HValsema? Die hadden we toch al gehad?
Oeh picsquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:22 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg vandaag ook eindelijk mijn Jurassic Park mok binnen.
Nou ja, zolang er niemand gaat lopen schreeuwen is het elk jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Wel handig dat ze direct na de uitzending het journaal openen met een samenvatting er van
Of als er corona isquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zolang er niemand gaat lopen schreeuwen is het elk jaar hetzelfde.
VRIJquote:
Lekkah!quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VRIJDANSEN
WIEBELBORSTEN
en dingen. Uitslapen denk ik vooral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah!
Ik ga heerlijk naar kantoor
Kun je niet zeggen dat Wattenschijfje corona heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we bidden...quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij was het op een druilerige dinsdagochtend, God had wat gezopen met Zeus en Aton de avond ervoor, bezag met houten kop waar hij gebleven was met de schepping, in zijn aantekeningen vond hij iets van Eva, eieren, kippen, kakelen, menstruatie, vrouwen, kwebbelen en kippenhok en toen is er iets echt fout gegaan omdat zijn koopzieke en promiscue dochter Maria net om zijn creditcard kwam vragen.
Ohja jij bent natuurlijk ambtenaar tegenwoordig, vroeg me al af waarom je morgen al naar Duitsland ging maar jij bent natuurlijk gewoon vrijquote:
Amenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar het voelde gepast na jouw stichtelijke woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |