Kun je ook op een pizza leggen ter decoratiequote:
3quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gisteren toevallig dit topic gelezen? ONZ / Hoeveel kamelen is jouw vriend(in) waard?
Nee, maar ik zie dat Gergi maar 46 kamelen waard is. Bummer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gisteren toevallig dit topic gelezen? ONZ / Hoeveel kamelen is jouw vriend(in) waard?
Je hebt nu ook nog koeien die je in kon zetten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat Gergi maar 46 kamelen waard is. Bummer.
Beetje raar dat een kerel ook kamelen waard isquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liever niet, straks moet ik nog overbieden om 'm te houden ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
vind maar iemand eerst die uberhaubt 46 kamelen voor gergi wilt betalen
Kan prima wat kaas en vlees bijquote:
Dat is toch ook gewoon een soort pizza waar je alleen dan de bodem en het beleg los van elkaar bereidtquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liever niet, straks moet ik nog overbieden om 'm te houden ook.
Jaquote:
Voor mezelf kwam ik uit op 66quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De test zegt 71quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is niet best, maar inruilen voor een beter exemplaar dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |