Heel benieuwd naar de preview video. Klinkt als de jury winnaar van semi 1quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:17 schreef Cee het volgende:
Aan het eind staat ze aan het punt van het podium en loopt de waterval, je ziet de schitteringen van het water en het eindigt op de zelfde close-up als waar het op begon.
Ze danst ons niet naar huis in dat clipje inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:20 schreef Em31 het volgende:
Nu krijgen we allemaal dit soort dingen![]()
[ twitter ]
That was always gonna happen, maar ik vind het nu wel terecht hoor. Tenminste op basis van de beschikbare beelden en foto's. Ik zie gewoon niet wat het idee erachter is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:20 schreef Em31 het volgende:
Nu krijgen we allemaal dit soort dingen![]()
[ twitter ]
Oef dat zou verdrietig zijn voor de Portugese dames.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:25 schreef Cee het volgende:
Camera start in het midden van de cirkel waarin Maro en co. staan. Dan 'reist' het naar boven zodat we ze allemaal zien en vervolgens staan we wisselend buiten de cirkel en er in, of er boven. Een van de dames zingt niet mee en heeft een mondkapje op. Ik denk dat ze een stand-in is en dat dus een van die zangeressen positief getest is.
Yep.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oef dat zou verdrietig zijn voor de Portugese dames.
Hebben ze nog die half gebatikte judojasjes aan?
Hopelijk blijft het bij de ene, wat is eigenlijk het protocol als er straks meer mensen positief testen, zien we dan deze rehearsal of de live-on-tape?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:25 schreef Cee het volgende:
Camera start in het midden van de cirkel waarin Maro en co. staan. Dan 'reist' het naar boven zodat we ze allemaal zien en vervolgens staan we wisselend buiten de cirkel en er in, of er boven. Een van de dames zingt niet mee en heeft een mondkapje op. Ik denk dat ze een stand-in is en dat dus een van die zangeressen positief getest is.
Dan kunnen ze deze repetitie niet gebruiken zoals met IJsland vorig jaar! Damnnquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:25 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze dat zelf mogen kiezen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij de ene, wat is eigenlijk het protocol als er straks meer mensen positief testen, zien we dan deze rehearsal of de live-on-tape?
Ja, al houdt de pers zich normaal ook niet in als het niet goed is, dus laten we dinsdag dan maar afwachten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
That was always gonna happen, maar ik vind het nu wel terecht hoor. Tenminste op basis van de beschikbare beelden en foto's. Ik zie gewoon niet wat het idee erachter is.
Ik denk het wel, maar dan ga je dus steeds die ene met dat mondkapje zien. Of misschien gebruiken ze de eerste rehearsal, alhoewel ik geen idee heb hoe die op beeld overkwam.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het bij de ene, wat is eigenlijk het protocol als er straks meer mensen positief testen, zien we dan deze rehearsal of de live-on-tape?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |