abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221334650
Aanstaande vrijdag op Netflix O+
pi_221334682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aanstaande vrijdag op Netflix O+
+ podcast: https://www.netflix.com/title/82847394
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 20:23:59 #128
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221334902
Bedankt voor de tip. Vond het een lieve serie. Heb een paar keer wel moeten denken aan 'wat een verschil met mijn jeugd'.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221335053
Deze serie heeft me echt zoveel leuke dingen gebracht, maar ik ben wel ok met het einde. Het verhaal stopt op een goed punt en het had ook niet langer moeten duren.

Ik heb de illustrator mogen ontmoeten bij een comic con in Londen en de twee hoofdrolspelers (soort van, mijn boekje van de voorstelling waar ze in speelden signeren, bedankt om naar de voorstelling te komen en hup naar de volgende :P) en het is wel ok zo.

Ja, het zat allemaal best diep :@ Maar alles wat ik gedaan heb (met andere fans) was superleuk O+
  Forum Admin dinsdag 14 juli 2026 @ 21:51:43 #130
35723 crew  GGMM
pi_221336496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze serie heeft me echt zoveel leuke dingen gebracht, maar ik ben wel ok met het einde. Het verhaal stopt op een goed punt en het had ook niet langer moeten duren.

Ik heb de illustrator mogen ontmoeten bij een comic con in Londen en de twee hoofdrolspelers (soort van, mijn boekje van de voorstelling waar ze in speelden signeren, bedankt om naar de voorstelling te komen en hup naar de volgende :P) en het is wel ok zo.

Ja, het zat allemaal best diep :@ Maar alles wat ik gedaan heb (met andere fans) was superleuk O+
Door al jouw posts ben ik erg blij dat ik dit topic ooit gemaakt heb
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221336622
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:

[..]
Door al jouw posts ben ik erg blij dat ik dit topic ooit gemaakt heb
Het was @maily die me op dit topic wees :P

Nog even de twee hoofdrolspelers van begin tot eind:

pi_221358952
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

En heb je al gekeken? :P
pi_221359062
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 07:34 schreef Magica het volgende:

[..]
En heb je al gekeken? :P
Nee, het moet uitgerekend op de eerste vakantiedag van de kids uitkomen ;( Ik moet wachten tot in ieder geval de jongste vanavond op bed ligt.

Maar hij is sowieso nog niet op Netflix :P Vanaf 9 uur.
pi_221359336
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee, het moet uitgerekend op de eerste vakantiedag van de kids uitkomen ;( Ik moet wachten tot in ieder geval de jongste vanavond op bed ligt.

Maar hij is sowieso nog niet op Netflix :P Vanaf 9 uur.
Oh haha, dan heb je wel iets om naar uit te kijken in ieder geval :D
pi_221365803
Mooie afsluiter O+ Ik blijf sowieso de acteurs volgen, al denk ik dat vooral de twee hoofdrolspelers Joe Locke en Kit Connor eruit zullen blijven springen wat betreft acteerwerk.

Nick & Charlie O+

pi_221408617
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_221408898
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:23 schreef Aether het volgende:
[ x ]
🥹🥹🥹🥹🥹🥹 De laatste keer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')