+ podcast: https://www.netflix.com/title/82847394quote:
Door al jouw posts ben ik erg blij dat ik dit topic ooit gemaakt hebquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze serie heeft me echt zoveel leuke dingen gebracht, maar ik ben wel ok met het einde. Het verhaal stopt op een goed punt en het had ook niet langer moeten duren.
Ik heb de illustrator mogen ontmoeten bij een comic con in Londen en de twee hoofdrolspelers (soort van, mijn boekje van de voorstelling waar ze in speelden signeren, bedankt om naar de voorstelling te komen en hup naar de volgende) en het is wel ok zo.
Ja, het zat allemaal best diepMaar alles wat ik gedaan heb (met andere fans) was superleuk
Het was @maily die me op dit topic weesquote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door al jouw posts ben ik erg blij dat ik dit topic ooit gemaakt heb
En heb je al gekeken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze serie heeft me echt zoveel leuke dingen gebracht, maar ik ben wel ok met het einde. Het verhaal stopt op een goed punt en het had ook niet langer moeten duren.
Ik heb de illustrator mogen ontmoeten bij een comic con in Londen en de twee hoofdrolspelers (soort van, mijn boekje van de voorstelling waar ze in speelden signeren, bedankt om naar de voorstelling te komen en hup naar de volgende) en het is wel ok zo.
Ja, het zat allemaal best diepMaar alles wat ik gedaan heb (met andere fans) was superleuk
Nee, het moet uitgerekend op de eerste vakantiedag van de kids uitkomenquote:
Oh haha, dan heb je wel iets om naar uit te kijken in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 juli 2026 08:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, het moet uitgerekend op de eerste vakantiedag van de kids uitkomenIk moet wachten tot in ieder geval de jongste vanavond op bed ligt.
Maar hij is sowieso nog niet op NetflixVanaf 9 uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |