Heb ik wel bij meer reeksen van meer dan 4 a 5 boeken.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:54 schreef Kanaroe het volgende:
Deel 8 van de Serie Q van Jussi Adler-Olsen, 'Slachtoffer 2117'.
Er is nu ook een deel 9 verschenen, maar die sla ik over.
Hoe verder de reeks vordert, hoe minder leuk ik de boeken vind, jammergenoeg. Te bombastisch, te vergezocht wat mij betreft.
Ja, ik ook wel eigenlijk, nu je het zegtquote:Op donderdag 21 juli 2022 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb ik wel bij meer reeksen van meer dan 4 a 5 boeken.
Wikipediaquote:Het hoofd van de CIA, Helen Dexter, besluit op eigen houtje opdracht te geven tot de moord op politieke figuren van andere naties op basis van hun opvattingen over de Verenigde Staten. Het boek begint met de moord op een kandidaat voor het Colombiaanse presidentschap. In die tijd komt Helen erachter dat ze ontslagen zou worden als ontdekt wordt dat ze opdracht geeft tot moordaanslagen op verschillende naties. Om haar werk in de doofpot te stoppen wil ze haar belangrijkste huurmoordenaar, Connor Fitzgerald, laten elimineren. De CIA wijst Connor's ontslag af en vraagt hem mee te gaan op een laatste missie om een kandidaat voor het Russische presidentschap te vermoorden. Terwijl hij een toespraak bijwoont, wordt Connor gearresteerd en in een Russische gevangenis geplaatst om geëxecuteerd te worden. Een vriend van hem arriveert op tijd en probeert hem te redden door een deal te sluiten met de Russische maffia. In ruil voor de vervanging van Fitzgerald door zijn vriend, zal Fitzgerald de Russische president moeten vermoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |