Slechte investering ook, kinderen, doet je PC het een keer niet dan dreigen ze je te vermoorden en als ze een keer een cadeautje van 50 euro moet kopen dan is het met een citroenzucht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, echt hoor. Gut, wat een verrassing, kinderen kosten veel geld. Die zag niemand aankomen.
Hebben ze daar ook krokodillen die je dan opeten?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hele stukken op eiland staan blank. Denk dat die weg naar dat huis ook niet helemaal top is. Dus begrijp het wel
Getverquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Werken in de cloud: ik krijg een bericht over een wijziging in het bronbestand, klik OK want weinig keuze, anders werd de boel afgesloten, en nu is m'n vertaling weg. Die over een uur ingeleverd moet worden.
STERF.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechte investering ook, kinderen, doet je PC het een keer niet dan dreigen ze je te vermoorden en als ze een keer een cadeautje van 50 euro moet kopen dan is het met een citroenzucht.
Betrouwbaar systeem wel zo.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan wel uitstel vragen maar ik ga ook niet dezelfde opdracht twee keer maken, en dan moet ik m'n andere deadlines ook opschuiven. Kreeg de melding net ook bij een andere opdracht voor vandaag en toen heb ik de melding weggeklikt en gebeurde er gelukkig niks.
Maar zorg er dan niet voor dat dit kan, allejezus.
Nee niet dat k weetquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook krokodillen die je dan opeten?
Uiteraard, uiteraard. Al is iemand kosten doorberekenen voor je tijd ook vaak welquote:
Maakt jij nooit extra schoon als er bv een monteur langskomt?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw woord voor 2022
aannemersschaamte
nee?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maakt jij nooit extra schoon als er bv een monteur langskomt?
Meteen de technische ondersteuning gemaild, al de tweede keer deze week. Vraag me dan af of ik de enige ben die hier problemen mee heeft.quote:
Gewoon allemaal duimen dat k nog wat zon krijg:pquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even voorzichtig porren als er straks een boomstam door je huisje drijft. [ afbeelding ]
ow. Ik doe dat wel altijd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
monteurs komen hier ook vrij zelden over de vloerNu wat meer omdat ik in een huur hut zit
Zal ik doenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon allemaal duimen dat k nog wat zon krijg:p
Mag ik ook een andere vinger gebruiken?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon allemaal duimen dat k nog wat zon krijg:p
Ja, gedaan, gedaan. Ik weet niet wat ik dacht toen ik ontblockte.quote:
Allemaal graag. Als het maar werktquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik ook een andere vinger gebruiken?
Doe je die in een handstand?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe wel een omgekeerde regendans.
Wordt je altijd zo snel boos?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gedaan, gedaan. Ik weet niet wat ik dacht toen ik ontblockte.
Lees je wel in eerst hoe dat moet voordat je het erger maaktquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe wel een omgekeerde regendans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |