Meteen de technische ondersteuning gemaild, al de tweede keer deze week. Vraag me dan af of ik de enige ben die hier problemen mee heeft.quote:
Gewoon allemaal duimen dat k nog wat zon krijg:pquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even voorzichtig porren als er straks een boomstam door je huisje drijft. [ afbeelding ]
ow. Ik doe dat wel altijd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
monteurs komen hier ook vrij zelden over de vloerNu wat meer omdat ik in een huur hut zit
Zal ik doenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon allemaal duimen dat k nog wat zon krijg:p
Mag ik ook een andere vinger gebruiken?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon allemaal duimen dat k nog wat zon krijg:p
Ja, gedaan, gedaan. Ik weet niet wat ik dacht toen ik ontblockte.quote:
Allemaal graag. Als het maar werktquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik ook een andere vinger gebruiken?
Doe je die in een handstand?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe wel een omgekeerde regendans.
Wordt je altijd zo snel boos?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gedaan, gedaan. Ik weet niet wat ik dacht toen ik ontblockte.
Lees je wel in eerst hoe dat moet voordat je het erger maaktquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe wel een omgekeerde regendans.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan fist US voor je ipv duimen.
Past net maar dan ook maar net in Karina als ik ze eerst wat rustgevende verhaaltjes vertel en wodka voer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan fist US voor je ipv duimen.
Verwacht je hier een serieus antwoord op?quote:
Dit was grappig de vorige keer, leerzaam ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Bitterbal ben jij al boos geweest deze verkansie?
Nee helemaal niet. Zelfs niet in het verkeerquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Bitterbal ben jij al boos geweest deze verkansie?
alle zon is hier.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Zweef over de grond. Enige wat mij dwars zit is dat er Godverdomme geen tering zon is!!!!!!
Maar verder compleet zen
Dit ja.quote:
t-shirt, korte broekquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.Lekker in m'n t-shirtje nu.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Zweef over de grond. Enige wat mij dwars zit is dat er Godverdomme geen tering zon is!!!!!!
Maar verder compleet zen
Hier gewoon lange broek hoor, d0dur spoort niet.quote:
denk dat ik zo maar uitgebreid in de zon ga liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |