Meestal is dat water zo weggetrokken daar toch of daar juist weer niet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Huisbezoek gaat niet door vanwege de regen
Wat heb je gekocht ?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, cadeautje voor m'n moeder, weer ¤50 achteruit.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mompelt iets met gat in de hand en hand in het gat.
De Lego-Orchidee.quote:
Nee hele stukken op eiland staan blank. Denk dat die weg naar dat huis ook niet helemaal top is. Dus begrijp het welquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal is dat water zo weggetrokken daar toch of daar juist weer niet?
Een kind opvoeden kost ouders tot hun 18e 120.000 euro.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, cadeautje voor m'n moeder, weer ¤50 achteruit.
Ik wist niet eens dat zoiets bestondquote:Op woensdag 4 mei 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De Lego-Orchidee.Samen met m'n zusje, maar die moet ik nog even een tikkie sturen.
Tijd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dingen die ik nu uitbesteed is ook meer omdat ik het niet wil ipv dat ik het niet kan
which reminds me, op zoek naar een Hannie voor de Huishouding
Deze is ook nét uit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zoiets bestond
Mi-ni-maal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kind opvoeden kost ouders tot hun 18e 120.000 euro.
Beterquote:
RIPquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Werken in de cloud: ik krijg een bericht over een wijziging in het bronbestand, klik OK want weinig keuze, anders werd de boel afgesloten, en nu is m'n vertaling weg. Die over een uur ingeleverd moet worden.
STERF.
Ja, echt hoor. Gut, wat een verrassing, kinderen kosten veel geld. Die zag niemand aankomen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mi-ni-maal.
Hoor nu al dat gezaag over dat 3 kinderen opvoeden duur is en dan willen ze nog voor een 4e gaan.
Advies: doe het niet.
Oh, dat was een reactie op mij. Verrassend.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kind opvoeden kost ouders tot hun 18e 120.000 euro.
Ja kan wel uitstel vragen maar ik ga ook niet dezelfde opdracht twee keer maken, en dan moet ik m'n andere deadlines ook opschuiven. Kreeg de melding net ook bij een andere opdracht voor vandaag en toen heb ik de melding weggeklikt en gebeurde er gelukkig niks.quote:
Slechte investering ook, kinderen, doet je PC het een keer niet dan dreigen ze je te vermoorden en als ze een keer een cadeautje van 50 euro moet kopen dan is het met een citroenzucht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, echt hoor. Gut, wat een verrassing, kinderen kosten veel geld. Die zag niemand aankomen.
Hebben ze daar ook krokodillen die je dan opeten?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hele stukken op eiland staan blank. Denk dat die weg naar dat huis ook niet helemaal top is. Dus begrijp het wel
Getverquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
Werken in de cloud: ik krijg een bericht over een wijziging in het bronbestand, klik OK want weinig keuze, anders werd de boel afgesloten, en nu is m'n vertaling weg. Die over een uur ingeleverd moet worden.
STERF.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechte investering ook, kinderen, doet je PC het een keer niet dan dreigen ze je te vermoorden en als ze een keer een cadeautje van 50 euro moet kopen dan is het met een citroenzucht.
Betrouwbaar systeem wel zo.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan wel uitstel vragen maar ik ga ook niet dezelfde opdracht twee keer maken, en dan moet ik m'n andere deadlines ook opschuiven. Kreeg de melding net ook bij een andere opdracht voor vandaag en toen heb ik de melding weggeklikt en gebeurde er gelukkig niks.
Maar zorg er dan niet voor dat dit kan, allejezus.
Nee niet dat k weetquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook krokodillen die je dan opeten?
Uiteraard, uiteraard. Al is iemand kosten doorberekenen voor je tijd ook vaak welquote:
Maakt jij nooit extra schoon als er bv een monteur langskomt?quote:Op woensdag 4 mei 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw woord voor 2022
aannemersschaamte
nee?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maakt jij nooit extra schoon als er bv een monteur langskomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |