quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan fist US voor je ipv duimen.
Past net maar dan ook maar net in Karina als ik ze eerst wat rustgevende verhaaltjes vertel en wodka voer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan fist US voor je ipv duimen.
Verwacht je hier een serieus antwoord op?quote:
Dit was grappig de vorige keer, leerzaam ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Bitterbal ben jij al boos geweest deze verkansie?
Nee helemaal niet. Zelfs niet in het verkeerquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Bitterbal ben jij al boos geweest deze verkansie?
alle zon is hier.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Zweef over de grond. Enige wat mij dwars zit is dat er Godverdomme geen tering zon is!!!!!!
Maar verder compleet zen
Dit ja.quote:
t-shirt, korte broekquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.Lekker in m'n t-shirtje nu.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Zweef over de grond. Enige wat mij dwars zit is dat er Godverdomme geen tering zon is!!!!!!
Maar verder compleet zen
Hier gewoon lange broek hoor, d0dur spoort niet.quote:
denk dat ik zo maar uitgebreid in de zon ga liggen.quote:
nou ja zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier gewoon lange broek hoor, d0dur spoort niet.
Oe dan zit je beter in je velquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Zelfs niet in het verkeer
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk dat ik zo maar uitgebreid in de zon ga liggen.
Ja dat zit ik hier ookquote:
oh maar als @mschol en ik het zeggen dat het regenseizoen is opgeschoven door klimaat verandering geloof je ons nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Overigens zeggen mensen in de fb groep van het eiland dat al deze regen komt door klimaat verandering
Neequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh maar als @:mschol en ik het zeggen dat het regenseizoen is opgeschoven door klimaat verandering geloof je ons niet
Je hoeft in Thailand ook niet te werken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zit ik hier ook
Thuis in Rotterdam altijd zo gestrest ook. Altijd haast. Is helemaal niet goed denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |