Ja graagquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Moeten we een zonnedans doen? [ afbeelding ]
pret sigaretten?quote:Op woensdag 4 mei 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
K zie vandaag iedereen lekkere sigaretten roken
Je doet het niet hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
K zie vandaag iedereen lekkere sigaretten roken
Mij vinden ze vast niet lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja graag
Misschien moeten we iemand offeren voor de weergoden
Dat heb ik met chocola en koekjes als dingen niet gaan zoals ik wilquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nee maar ze zien er vandaag zo lekker uit
Stuk betere opties :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met chocola en koekjes als dingen niet gaan zoals ik wil
Mja, zoek toch maar iemand andersquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan ze je op eten dan? Dacht meer op de brandstapel en dan er naakt omheen dansen ofzo
@mschol had k in gedachtequote:Op woensdag 4 mei 2022 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zoek toch maar iemand anders
quote:
Alsjeblieftquote:
huehuequote:
nee ben met de scooter naar het centrumpje gereden en heb daaar wat gelopen. Maar mijn maag begon te borrelen dus snel naar huis voor gerrie maar het was vals alarmquote:Op woensdag 4 mei 2022 07:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je in de buurt vanalles om naartoe te gaan?
Een fopgerrie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben met de scooter naar het centrumpje gereden en heb daaar wat gelopen. Maar mijn maag begon te borrelen dus snel naar huis voor gerrie maar het was vals alarm
ja godverdomme @mscholquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Al die regen die wij missen die valt daar gewoon.
Ja hier hebben de boeren inmiddels al weer een beregeningsverbod vanwege de droogtequote:Op woensdag 4 mei 2022 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Al die regen die wij missen die valt daar gewoon.
Zo zoquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
als we niet wegstromen gaan we vanaaf op bezoek bij die duitser die dat mooie huis heeft laten bouwen. Geruchten gaan dat het 1 miljoen euro koste
Je bent Nederlands, het koninkrijk der regen, lach ze uit daar met die paar druppels.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
lees nu dat ze de weg afzetten omdat men te hard rijdt en ze golven veroorzaken die daar bij demensen naar binnen komt want voor die auto's is die weg geen probleem
ja is wel duur hoor want echt groot is het niet maar het is wel een dure locatie op het eilandquote:
Met zwembad?quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel duur hoor want echt groot is het niet maar het is wel een dure locatie op het eiland
nou ik wil het wel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen zwembad maar een gootsteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |