Transitie lijkt me wel een dingetje ja omdat dat eigenlijk alles met leeftijd te maken heeft, de rest valt wel bij bij te draaien of overheen te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou eerder in transitie gegaan zijn, een andere studie gedaan hebben, eerder bepaalde toxische mensen uit mijn leven hebben gesneden.
Ja zo dramatisch is het nou ook allemaal niet. Volgend jaar nieuwe studiequote:Op woensdag 4 mei 2022 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Transitie lijkt me wel een dingetje ja omdat dat eigenlijk alles met leeftijd te maken heeft, de rest valt wel bij bij te draaien of overheen te komen.
Nee, want dan zou dit topic niet ge-opent zijn. Uitstraling is eigenlijk heel verlegen. Lekker ding is hetquote:
Poffertjequote:Op woensdag 4 mei 2022 00:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had hem weer dik verdiend als bescheiden jongen mijn lieve zusje.
ben jij ene kloon van een ander account?quote:Op woensdag 4 mei 2022 00:19 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee, want dan zou dit topic niet ge-opent zijn. Uitstraling is eigenlijk heel verlegen. Lekker ding is het
Iedereen is een kloonquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben jij ene kloon van een ander account?
ben d'r naam ff kwijtquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Iedereen is een kloonWie bedoel je?
Moeraskat?quote:
tot gisteren: primaquote:
owquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot gisteren: prima
gisteren: zwaar kut. Reden: mevr Koen is wederom werkeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |