De pootjes zijn eruit gezeefd hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nou weer voor viezige TT @:Budapestenaar
quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pootjes zijn eruit gezeefd hoor
"Oh, dan is het goed"quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.
Das de helft van 666quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens hoi3:33 extra zonnigheid vandaag. De 23 graden die er gisteren nog op stond is opeens POEFFF nergens meer te bekennen natuurlijk
Extra maagvulling, doen ze bij brood ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkope paté heb je vaak nog van die stugge haren in zitten.
Maar de extra crunch dan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee dat waren gemalen meelzakken. Siege of Leningrad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Extra maagvulling, doen ze bij brood ook.
Mensenhaar of eendenveren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat waren gemalen meelzakken. Siege of Leningrad.
Brrrquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zal er ook wel in gegaan zijn toen ja
"Wil je alles in het leven winnen, eet dan meer torren en spinnen"quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn hele generaties op groot geworden, dus niets aan het handje
In z'n geheel wel, in stukjes vermalen tot poeder niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn eendenveren echt lastig om door te slikken.
ga maar even proberenquote:Op woensdag 4 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn eendenveren echt lastig om door te slikken.
*legt broodje weg*quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn hele generaties op groot geworden, dus niets aan het handje
Ik krijg heel andere reclames.quote:Op woensdag 4 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie de hele tijd reclame van een tompouce.
Ga weg Hem a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |