Hmmmmmm hmmmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.
Only one way to find outquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet maar ik weet zeker dat als ik ooit aan een placenta lik dat het naar slappe aubergine smaakt.
Die komt er over anderhalf uur pas achter dat haar favoriete schoondochter naar boven is gevlucht en dat ze tegen een muur aan het kwaken is.quote:
Daar wil ik als half Schotse wel een foto van zienquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die komt er over anderhalf uur pas achter dat haar favoriete schoondochter naar boven is gevlucht en dat ze tegen een muur aan het kwaken is.
Ja, die zijn benedenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shit![]()
Moet ik een bommelding doen?
Die zit ze op te vreten natuurlijk, heel haar gezicht onder de slagroom, wellustige Brabantse blik in de ogen, onverstaanbare kreetjes van fruitplezier.quote:
kun je je nog verstoppen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hoorde haar al kwetteren: is 4E niet thuis?
help
Kwekkikker jaquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zit ze op te vreten natuurlijk, heel haar gezicht onder de slagroom, wellustige Brabantse blik in de ogen, onverstaanbare kreetjes van fruitplezier.
Ja, ik zit boven en zij zitten benedenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Daar wil ik als half Schotse wel een foto van zien
Had je een weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:33 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clan Douglas, gekocht in Glasgow.
Nice! Ik ben van de Robertson clanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 19:33 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clan Douglas, gekocht in Glasgow.
Nee, ik doctorandus in de filosofie.quote:
Wat welke tartan hoort daarbij?quote:
Net gepostquote:
Was te laat met posten 🤣quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |