SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
185cm en 90kg. Dan heb je al overgewicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is best veel, ik ken niet zo heel veel mensen met overgewicht eigenlijk.
Huh.. dat is voor een man toch geen bmi van 25+, zo even uit m'n hoofd?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
185cm en 90kg. Dan heb je al overgewicht.
Jep.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
185cm en 90kg. Dan heb je al overgewicht.
Bij 1,85 m en een BMI van 25 weeg je 85,6 kg.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. dat is voor een man toch geen bmi van 25+, zo even uit m'n hoofd?
26nogwat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh.. dat is voor een man toch geen bmi van 25+, zo even uit m'n hoofd?
Moet je maar even laten weten. Hebben hier wat weddenschappen lopen. Je mag helaas niet op jezelf inzetten.quote:
Nee, als je het vet een beetje netjes verdeeld hebt, mag je wel iets meer wegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat BMI Het Alles van gewicht is hoor.
Waar wordt het meest op gewed?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je maar even laten weten. Hebben hier wat weddenschappen lopen. Je mag helaas niet op jezelf inzetten.
Is bij je buik verdelen netjes?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als je het vet een beetje netjes verdeeld hebt, mag je wel iets meer wegen.
meer om vast van te houdenquote:
Ik ook. Geen zin in obsessief gedoe.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben gewoon gestopt met wegen, hou het wel in de gaten met m'n kleding.
Zware bottenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als je het vet een beetje netjes verdeeld hebt, mag je wel iets meer wegen.
Oh, ik vond het een tijd een geinig meetmethode hoor, maar de batterijen van m'n weegschaal zijn leeg, dus laat maar.quote:
Gewcht zegt eigenlijk gewoon heel veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewicht zegt idd niet alles... vooral niet als je vocht vasthoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |