Maar ik hoor het wel via mail (notorious_roy@fok.nl). Dan kunnen we het hier weer over NES Games en spullen hebben!
Ik heb nu puur spellen liggen die ik leuk vind.. veel-al wel compleet.. zoals Kirby, Isolated Warrior, A Boy and His Blob, Chip 'n Dale, Bart Simsons vs The World, Bart Simsons vs Spacemutants.. verder nog een stuk of 20 losse spellen.. wat megamans etc.
Heb SMB 1/2/3 compleet.. en dan heb ik het over SMB1 zonder duckhunt! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door JoostW op 13-05-2003 11:53]
net een werkende NES gehad met 2 controllers en 3 games.
en dit alles voor het psx spel rollcage
quote:Heb je ook Duckhunt zonder Mario? (ik wel, helaas niet compleet)
Op dinsdag 13 mei 2003 11:48 schreef JoostW het volgende:
Heb SMB 1/2/3 compleet.. en dan heb ik het over SMB1 zonder duckhunt!
quote:Nope.
Op dinsdag 13 mei 2003 13:10 schreef Kiff het volgende:[..]
Heb je ook Duckhunt zonder Mario? (ik wel, helaas niet compleet)
Ik heb nog wel SMB1 (zonder DH dus) handleidingen over.
quote:Dat spel is echt gaaf, alleen wel beremoeilijk, het is me destijds nooit gelukt. Binnenkort weer eens proberen hoe ver ik kom
Op dinsdag 13 mei 2003 13:44 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Is het trouwens iemand hier gelukt om de Teenage Mutant Hero Turtles uit te spelen?
quote:Ik ben ooit op het vliegveld gekomen (wel met GameGenie
Is het trouwens iemand hier gelukt om de Teenage Mutant Hero Turtles uit te spelen?
quote:Nee, moet je me nou weer aan die pijnlijke herrinering laten denken
quote:Deel 1 niet, deel 2 heb ik in 3 dagen uitgespeeld, deel 3 in een week of 2 (omgebouwde NES had ik toen)
quote:De TV-antenne eruit halen kan misschien helpen.
Op woensdag 14 mei 2003 20:23 schreef anima het volgende:
beeld heb ik ondertussen alleen er is best wel veel storing. iemand een idee waar dit aan kan liggen?
quote:ja dan wordt het beeld alleen maar slechter... leidt zelf tot een en al storing
Op woensdag 14 mei 2003 20:25 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
De TV-antenne eruit halen kan misschien helpen.
of kan hier iets uit herleid worden
[Dit bericht is gewijzigd door anima op 14-05-2003 20:44]
Big nose the caveman
het is een gouden cartridge
ik heb ook al aardig wat games en neus ook altijd op marktplaats en e-bay
maar deze ben ik nog nooit tegen gekomen
is dit een rare?
quote:Je kunt proberen om het schakelaartje achterop van 3 naar 4 te zetten (of andersom) het dan nog eens te proberen. Misschien vind je die zender dan wel. Anders moet je misschien een nieuwe kabel van de NES naar de antenne kopen want daar kan ook storing in zitten.
Op woensdag 14 mei 2003 20:38 schreef anima het volgende:[..]
ja dan wordt het beeld alleen maar slechter... leidt zelf tot een en al storing
of kan hier iets uit herleid worden
Deze game zie je ook niet vaak is dit een rare?
quote:Felix!! Weet je hoe tof dat spel is! Dan kun je allemaal van die dingen verzamelen en dan kun je in steeds coolere dingen veranderen. Kweet nog dat je een tank en een ufo enzo kan worden!! Waaah!!
Op zaterdag 17 mei 2003 16:52 schreef -giovanni- het volgende:
Dit spel dit is echt een goeie
pasgeleden een paar uurtjes zoet mee geweestDeze game zie je ook niet vaak is dit een rare?
quote:inderdaad een superspel
Op zaterdag 17 mei 2003 17:29 schreef Marinus het volgende:[..]
Felix!! Weet je hoe tof dat spel is! Dan kun je allemaal van die dingen verzamelen en dan kun je in steeds coolere dingen veranderen. Kweet nog dat je een tank en een ufo enzo kan worden!! Waaah!!
Wat betreft rare-games voor de NES: ik heb op internet een lijst gevonden met (ik geloof) alle spellen voor de NES en daar achter de rare-factor. Het staat geordend op alfabetische volgorde van de maatschappij, dan pas van het spel, wat wel enigszins irritant is, maar met de zoek-functie kom je een heel eind. Felix the Cat was trouwens een 'B+', oftewel: zeldzamer dan een zeldzame game, maar op zich nog wel te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |