Zeg je dat tegen je kinderen als ze het halve land moeten delen met klimaatvluchtelingen?quote:Op maandag 2 mei 2022 17:35 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bij een spetter urine drink het al niet meer, maar volledig CO2 vrij leven gaat niet lukken. Slechte vergelijking
Nee, hoezo? Is dat de schuld van mijn vliegreizen? Zeg jij ook sorry tegen je kinderen omdat je auto rijdt? Draagt ook bij hoor.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen je kinderen als ze het halve land moeten delen met klimaatvluchtelingen?
Ik ben niet degene die zegt dat stoppen met vliegen niet helpt.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Is dat de schuld van mijn vliegreizen? Zeg jij ook sorry tegen je kinderen omdat je auto rijdt? Draagt ook bij hoor.
Ik ook nietquote:Op maandag 2 mei 2022 18:44 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die zegt dat stoppen met vliegen niet helpt.
Macbook air voor als ik reis, mijn handbagage is een klein rugzakje waar ik die en wat kleine geitjes in heb, dat is geen gesleep. Ben geen wijf die met hele hutkoffers aan handbagage onderweg is.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:21 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Jij hebt geen handbagage, geen laptop en/of telefoon die opgeladen moet worden etc?
Eerste klas vliegen met Emirates is zo een genot.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat had ik dus met die 22-urige busreis met een jong stel voor me
Business class met Malaysia Airlines is ook wel erg fijn!quote:Op maandag 2 mei 2022 19:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eerste klas vliegen met Emirates is zo een genot.
Je moet ook nog naar London héquote:Op maandag 2 mei 2022 19:33 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben 2 keer naar Australië gevlogen, ik vond het altijd wel fijn om een tussenstop te hebben. Ik moet er niet aan denken dat je nog eens 2 keer zo lang aaneengesloten in een vliegtuig zit.
Bij de 2de keer had ik bij de terugreis in beide vluchten de stoel naast me vrij, dat was wel genot, zo zou ik het 19 uur denk ik ook wel uit kunnen houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |