SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ja, klinkt echt reuzehandig .. muntgeld is echt uit de tijdquote:Op zondag 1 mei 2022 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hier heb je alleen een tankstation met zo’n gare stofzuiger die niet zuigt waar je muntjes in moet doen die ik niet heb
Heb echt een trauma van die Ursula.quote:
Klinkt ideaalquote:Op zondag 1 mei 2022 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klinkt echt reuzehandig .. muntgeld is echt uit de tijd![]()
Hier is de autowasstraat net nieuw en mét pinautomaat, dus alles werkt nog goed.
Ook wassen ze de auto even voor, dus de moeilijk bereikbare plekjes worden ook schoon
quote:
Heerlijk wijf. Lekker liedje ook. Goede tieten.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb echt een trauma van die Ursula.
Nog steeds.
Mijn auto is vorige week nog schoongemaakt, al zijn er praktischere manieren dan een aanslag om niet zelf te hoeven wassenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Schoonloeder?
Zo zo, goed bezigIk moet de budabolide ook nodig schoonmaken
![]()
Hadden ze room van eigen koeden?
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn auto is vorige week nog schoongemaakt, al zijn er praktischere manieren dan een aanslag om niet zelf te hoeven wassen
TMIquote:Op zondag 1 mei 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Kwakboel asperges en zware wijn op, nu ruikt wat er uit mijn piel komt naar azijn uit Tsjernobyl.
Beter je best doen de volgende keer danquote:Op zondag 1 mei 2022 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat hebben ze bij mij niet gedaan toen de parkeergarage tegen mij aan botste
Ja ik zou het ook niet aanradenquote:Op zondag 1 mei 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop nieuwe ongelukjes te kunnen vermijden
Is de dwuster gesaboteerd?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:06 schreef kwiwi het volgende:
O ja, moet morgen afspraak maken voor reparatie van m'n auto.. marters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |