Wat een leukerdje.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Had hier een vogeltje maar weet niet of imgur nou het filmpje goed laat zien
https://imgur.com/gallery/g81gYt5
Dat is wel heul veel zegquote:
ik ga 1x in de 2 wekenquote:
Heb je ze al JONGENS JONGENS!!! geleerdquote:Op maandag 2 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zijn super leuk en maken graag veel geluid
nope maar waarom moet ik op kantoor zitten als ik voornamelijk werk en contact heb met mensen door het hele land heen. Dan kan ik beter thuis zitten.quote:
Oppassen, die vogels ken ik, die pikken graag in borsten.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Zijn een soort Thaise meeuwen. Proberen ook van je bord te pakken
Hebben ze nog nooit gedaanquote:Op maandag 2 mei 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oppassen, die vogels ken ik, die pikken graag in borsten.
Misschien borsten deze in pikken.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oppassen, die vogels ken ik, die pikken graag in borsten.
gaat alles wel goed met je vandaag?quote:
stortregen als ik zo op balliebuienradar kijk.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:34 schreef bitterbal het volgende:
Beetje twijfelachtig of het nu gaat regenen of niet
Die is niet zo accuraat hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
stortregen als ik zo op balliebuienradar kijk.
monsoon die eraan komt.
Ik bel NU de chocolance!quote:
Leuk beestjequote:Op maandag 2 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Had hier een vogeltje maar weet niet of imgur nou het filmpje goed laat zien
https://imgur.com/gallery/g81gYt5
Kijk deze grap @Haagsquote:Op maandag 2 mei 2022 10:06 schreef dud0r het volgende:
ik heb nog wel een beetje chocolade. kan ik wel delen
Vriendje haags zit met z'n blote ballen in het zand naar wijven in te kleine bikini's te kijken op ibiza.quote:
Gadverdamme. Ik hoop toch dat ie aan lauwe goedkope gerebadgede Amstel zit te lurken dan.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vriendje haags zit met z'n blote ballen in het zand naar wijven in te kleine bikini's te kijken op ibiza.
Ik had zonder dit mental image gekund.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vriendje haags zit met z'n blote ballen in het zand naar wijven in te kleine bikini's te kijken op ibiza.
Geen dankquote:Op maandag 2 mei 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had zonder dit mental image gekund.
Dat is wel vreemd. Blijkbaar kijken ze niet genoeg naar je mond maar ergens anders naar.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:20 schreef Ama het volgende:
Hoezo vragen mensen die me al 2.5 jaar zien of ik mijn lippiercing nieuw heb.
dat wordt wegsnijdenquote:Op maandag 2 mei 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Die puist naast m'n mond is niet gerijpt maar ingedroogd
goregerriewrat.blog.nlquote:Op maandag 2 mei 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Tip van flip voor vervelende puisten: hydrocolloīde pleisters. 's Avonds erop plakken en de volgende dag zijn ze lang zo vervelend niet meer (want zuigt 'm leeg + er zit een pleistertje op, dus per ongeluk stukmaken doe je ook niet).quote:Op maandag 2 mei 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt wel goed, gore gerrie.quote:
dus geen mooie plop?quote:Op maandag 2 mei 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Oh IJs heb je m'n nieuwe melts al gezienquote:
heb je heel Pure Soap leeg gekocht?quote:Op maandag 2 mei 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh IJs heb je m'n nieuwe melts al gezien![]()
[ afbeelding ]
Wordt nu wel een beetje lastig denk ikquote:Op maandag 2 mei 2022 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
heb je heel Pure Soap leeg gekocht?
Ik moet ook nog bestellen
quote:Op maandag 2 mei 2022 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt nu wel een beetje lastig denk ik
dit zijn er 60. Maar er staan er ook een paar bij die ik nog had (3 of 4)quote:Op maandag 2 mei 2022 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]Zal even wachten tot ze weer aangevuld hebben dan.
Hoeveel heb je er besteld?
Sodeju manquote:Op maandag 2 mei 2022 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit zijn er 60. Maar er staan er ook een paar bij die ik nog had (3 of 4)
Jezus christusquote:Op maandag 2 mei 2022 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit zijn er 60. Maar er staan er ook een paar bij die ik nog had (3 of 4)
Ik had er tien ofzo.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jezus christus
Ik was meestal vrij bescheiden dan. bestelde er een stuk of 20, dat paste net in een brievenbusdoosje ofzo.
Volgens mij is er ook een boel veranderd. Volgens mij zijn ze ook van eigenaar gewisseld.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat.
Als je genoeg bestelt betaal je geen verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |