Dan moet je het er heel dik bovenop leggen misschien? In je eigen belang moet je het hem gewoon leren.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft weinig nut ben ik bang. Mannen snappen die hints vaak toch niet.Maar heb wel fucking veel zin in cappuccinobrownies en met stroopwafel.
Dan vind ik het niet leuk meer. Leukste is toch als je ineens een pakketje door je brievenbus zonder dat je het echt verwacht en dan eventueel met een lief of aardig kaartje.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je het er heel dik bovenop leggen misschien? In je eigen belang moet je het hem gewoon leren.
dat begrijpen 100% van de mannen nietquote:Op zondag 1 mei 2022 23:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet leuk meer. Leukste is toch als je ineens een pakketje door je brievenbus zonder dat je het echt verwacht en dan eventueel met een lief of aardig kaartje.
Maar dan heb je tenminste wel brownies.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet leuk meer. Leukste is toch als je ineens een pakketje door je brievenbus zonder dat je het echt verwacht en dan eventueel met een lief of aardig kaartje.
Klopt. Behalve @Dr_Flash maar die deed het niet eens naar aanleiding van een hint.quote:
Ja als er ooit weer een pakketje komt haha. Ja sowieso voor vriendin verjaardag even box bestellen.quote:
het gaat om de hint, niet om de aanleiding.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt. Behalve @:dr_flash maar die deed het niet eens naar aanleiding van een hint.
Wat is je favoriete browniedealer?quote:Op maandag 2 mei 2022 00:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als er ooit weer een pakketje komt haha. Ja sowieso voor vriendin verjaardag even box bestellen.
Ik hoor bij de 20quote:Op zondag 1 mei 2022 23:54 schreef Ama het volgende:
En mannen is dus niet alleen mijn vriend maar ong 80% van de mannen op deze wereld.
Ja maar je stuurt ze dan toch naar mij op.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ik lust geen brownies trouwens
oh ja...quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 00:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja...
dat zijn toch van die bruine dingen met koffiefilters eronder
goeden smaakquote:
nee... nieuwe koppijnpillen en ben al hele avond zo STONED als een garnaal man...quote:
Dat is best kut, wat slik je dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee... nieuwe koppijnpillen en ben al hele avond zo STONED als een garnaal man...
Het slapen is doorgaan niet het probleem, het gaat meer om het wakker worden.quote:Op maandag 2 mei 2022 00:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
alles lijkt wel van watten gemaakt...
lekker hoor, maar zo kan je niet slapen natuurlijk
Dat is rotzooi, waarom slik je dat dan? Heb je extreme pijn?quote:
KOPPIJN alleen dan nu even nietquote:Op maandag 2 mei 2022 00:48 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is rotzooi, waarom slik je dat dan? Heb je extreme pijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |