Misschien is het wel een dode cavia.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zie nu pas dat er een cavia uit een kanon wordt geschoten.... beetje cru
Evan naar de dokaquote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zie nu pas dat er een cavia uit een kanon wordt geschoten.... beetje cru
Cavia van pluchequote:
Die citytrip wordt lacheeeeequote:
Is dat vandaag? Anders kijk ik het wel terug. Nu even niet zo voor in de stemming,quote:
Die heeft Frantic straks ook in de 'verborgen ruimtes onder het huis'quote:
Nee volgende weekquote:Op zondag 1 mei 2022 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat vandaag? Anders kijk ik het wel terug. Nu even niet zo voor in de stemming,
Ooohquote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee volgende week
Nu nog de laatste keuzemomenten
Ik moet gelijk aan overvallen en misdaden denken als je met je auto in de parkeergarage parkeert, 's avonds laat..quote:Op zondag 1 mei 2022 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft Frantic straks ook in de 'verborgen ruimtes onder het huis'
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
verhip, heeft nog een kerstmutsje op ook
Niet gaan staan.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
als ik nu opsta ga ik omkukelen denk ik
Dat zodra je de deur dicht doet er opeens een onguur figuur je aan staat te kijkenquote:Op zondag 1 mei 2022 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan overvallen en misdaden denken als je met je auto in de parkeergarage parkeert, 's avonds laat..
Teveel true crime gezien
quote:Op zondag 1 mei 2022 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet gaan staan voordat er een camera bij is.
Is het ineens mr. Wattenschijfje.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zodra je de deur dicht doet er opeens een onguur figuur je aan staat te kijken
Nu ben je oranje?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
meh, die rauwe wortelen stoppen we maar even mee
Ja wortelen zijn momenteel echt zeer matig, even wachten op de nieuwe oogstquote:Op zondag 1 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
meh, die rauwe wortelen stoppen we maar even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |