quote:
quote:
Joeequote:
Electric Callboy maar ik kies liever voor de afkorting want ik vond Eskimo Callboy een leukere naam en afgekort is het beide EC hehe.quote:
maar,,, het zijn 1 en dezelfde?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Electric Callboy maar ik kies liever voor de afkorting want ik vond Eskimo Callboy een leukere naam en afgekort is het beide EC hehe.Mensen gingen huilen om het woord Eskimo pff.
ja niet met je pikhuid tussen de rits hequote:
Ja vind ik ook maar ja snap de band wel, ze zijn nu juist populair aan het worden. Dan wil je niet een hoop gejank over je bandnaam erbij hebben.quote:
Standaardquote:
we gaan klappen uitdelenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vind ik ook maar ja snap de band wel, ze zijn nu juist populair aan het worden. Dan wil je niet een hoop gejank over je bandnaam erbij hebben.
Ja sure...quote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Per ongeluk vijf minuten Vrouw zoekt Boer gezien en nu zijn mijn ballen gekrompen tot diepvrieserwtjes.
sowwwwwwquote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers dus best een goede reden maar nee.
Dat ik tegenwoordig fan ben van een Duitse band is een wereldwonder.quote:
En toen heel even die gedachte: dit voelt als thuiskomen, ahhhhhhhhquote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik dacht wat zit ik voor een totale kneuterigheid te kijken.
EN wat wil je dat wij daar aan gaan doen precies?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
Per ongeluk vijf minuten Vrouw zoekt Boer gezien en nu zijn mijn ballen gekrompen tot diepvrieserwtjes.
Het voelt meer als een naaktslak tussen je tenen op een vochtige warme ochtend.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En toen heel even die gedachte: dit voelt als thuiskomen, ahhhhhhhh
Ik weet niet of jij dat lekker vindt.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het voelt meer als een naaktslak tussen je tenen op een vochtige warme ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |