abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 2 mei 2022 @ 10:52:20 #276
842 Zorro
Z
pi_204605687
En als de vrouw waar Derksen het over had (als het verhaal tenminste waar is) wordt gevonden en ze zegt ook dat ze het wel humor vond en er om kon lachen, dan is alles ineens weer goed en iedereen leefde lang en gelukkig?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_204605712
quote:
17s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Jinek heel leuk maar ik vind het Insta-berichtje wat lastig. Het is goed dat ze hem nu heeft gebeld i.t.t. een publiek excuus zonder enig contact met slachtoffer, iets wat vaak genoeg gebeurd.
Maar waar ik toch een twijfelachtig gevoel bij heb, is dat ze het dan wel nu checkt maar dat had ze naar mijn mening van te voren moeten doen of ze had aan de tafel haar bedenkingen moeten uitspreken. Voetballer in kwestie geeft gelukkig aan dat hij het hilarisch en geslaagd vond (of dat waar is weten we niet maar Jinek kan er niets aan doen als hij liegt want zij moet ook maar uitgaan van wat hij zegt) maar dat kon ze van tevoren niet weten. Daaraan had ze aandacht kunnen schenken in haar bericht. Dat ze net zo goed fout had kunnen zitten door niet vtv hierover na te denken.

Wat ik wel een triest dingetje vindt: dit is natuurlijk naar boven gehaald door dezelfde mensen die Derksen verdedigen om zogenaamd aan te tonen dat WoKE EChTt Zo ERRuG HYPoCrietT iS, ViEze DeugErs. :'). Imo ben je dan af want je doet dit niet omdat je echt een fuck geeft om de ervaring van die voetballer, of mannen als slachtoffer van aanranding, maar je grootste prioriteit ligt eigenlijk bij vooral heel erg ‘links’ en ‘woke’ af te branden want boos.

De ironie hierin is natuurlijk dat situaties als bovenstaande serieuzer genomen zouden worden als ‘kleedkamerhumor’ geen excuus meer is om vernederende of kwalijke dingen te zeggen of te doen. Maar dat soort humor en gedrag moeten we dus eigenlijk niet serieus nemen want sneeuwvlok en woke. Hiermee heeft Derksen niet alleen zichzelf in de voet geschoten en vrouwen vernederd maar ook zijn eigen sekse genaaid. Immers: het is maar kleedkamerhumor dus stel je niet aan mannen! Tel daarbij het omhoog moeten houden van ego en machocultuur op en je krijgt de geweldige cocktail waarin mannen niet als slachtoffer gezien worden of zich in zulke situaties durven uit te spreken.
Mooi verhaal, maar waar het hier om gaat is dat Derksen binnen 2 dagen volledig gecanceld is door alles en iedereen, terwijl nog bewezen moet worden of het überhaupt wel waar is, of dat hij een fantast is.

Jullie gaan er gemakshalve van uit dat het allemaal waar is. Dat van Obodai kan makkelijk worden bewezen, want daar is genoeg over te vinden. Bij Derksen heeft de betreffende keeper al aangegeven er geen herinnering van te hebben.
  maandag 2 mei 2022 @ 10:58:33 #278
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204605735
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:55 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Mooi verhaal, maar waar het hier om gaat is dat Derksen binnen 2 dagen volledig gecanceld is door alles en iedereen, terwijl nog bewezen moet worden of het überhaupt wel waar is, of dat hij een fantast is.

Jullie gaan er gemakshalve van uit dat het allemaal waar is. Dat van Obodai kan makkelijk worden bewezen, want daar is genoeg over te vinden. Bij Derksen heeft de betreffende keeper al aangegeven er geen herinnering van te hebben.
Derksen had gewoon bij VI Vandaag kunnen zitten deze avond hoor. En het verzinnen van een 'technische verkrachting' (zijn woorden) om een seksueel misbruikzaak met een gedrogeerde vrouw onder het mom van een jeugdzonde goed te praten, is niet oké. Het is je pas 40x verteld.
pi_204605768
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:58 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Derksen had gewoon bij VI Vandaag kunnen zitten deze avond hoor. En het verzinnen van een 'technische verkrachting' (zijn woorden) om een seksueel misbruikzaak met een gedrogeerde vrouw onder het mom van een jeugdzonde goed te praten, is niet oké. Het is je pas 40x verteld.
Als je de show zou kennen dan zou je weten dat dit soort onzin meerdere keren per week over de tafel vloog daar. Daarbij is gebleken dat Talpa baasje Paul Römer al van plan was om Gijp en Derksen eruit te schoppen, excuses of niet.

Dat is ook meteen het probleem van alle moraalridders: Ze kennen de show niet en baseren hun mening op een enkel (geknipt) fragment, wat deel uitmaakte van een veel langere discussie. Al die schaapjes blaten elkaar na.
  maandag 2 mei 2022 @ 11:03:15 #280
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204605780
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:34 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Raar verhaal idd om iemand over zo’n onderwerp te bellen.
Jinek wil alleen haar eigen ass saven. Die pakt 1.2 miljoen per jaar met het tentoonstellen van dit type volksvermaak. Dat is wel een telefoontje waard om voor de buhne haar straatje na 2 jaar netjes schoon te vegen.

Niks aan de hand mensen. :+ Obodai vond het allemaal erg grappig *)
pi_204605784
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:02 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Als je de show zou kennen dan zou je weten dat dit soort onzin meerdere keren per week over de tafel vloog daar. Daarbij is gebleken dat Talpa baasje Paul Römer al van plan was om Gijp en Derksen eruit te schoppen, excuses of niet.

Dat is ook meteen het probleem van alle moraalridders: Ze kennen de show niet.
Leuk voor je maar op TV is op TV en niet in de voetbalkantine. Hoe je het ook draait of keert.
afspraak tandarts verzetten
  maandag 2 mei 2022 @ 11:03:54 #282
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204605786
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:35 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Wat werd niet afgewacht?
Door een bepaald deel van onze samenleving wel.
pi_204605799
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:03 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Leuk voor je maar op TV is op TV en niet in de voetbalkantine. Hoe je het ook draait of keert.
Ja en er is nog helemaal niks bewezen, dus aub stoppen met schreeuwen.
  maandag 2 mei 2022 @ 11:06:29 #284
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204605809
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:03 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Gaan we weer, ken je klassiekers…
  maandag 2 mei 2022 @ 11:08:00 #285
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204605825
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Door een bepaald deel van onze samenleving wel.
Wat werd niet afgewacht? Waar heb je het over?
pi_204605831
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gaan we weer, ken je klassiekers…
We hebben weer precies hetzelfde als met de Marokkanenuitspraak en de Akwasi-rel. Dit soort figuren zijn blind voor een andere mening, kennen de show niet en zijn er altijd als de kippen bij om moord en brand te schreeuwen.
  Redactie Sport maandag 2 mei 2022 @ 11:08:35 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204605833
Hoezo gaat het hier nu weer vooral over Johan? Die heeft een eigen topic.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 2 mei 2022 @ 11:08:46 #288
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204605836
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:02 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Als je de show zou kennen dan zou je weten dat dit soort onzin meerdere keren per week over de tafel vloog daar.
Meerdere keren per week vertelde JD een persoonlijke anekdote over het misbruiken van een bewusteloze vrouw? Of iets soortgelijks? Dan wil ik graag de filmpjes zien van die andere keren. Ik neem aan dat je zo met een hele serie voorbeelden komt, aangezien dit schering en inslag was.
De rest van je debiele aannames over het al dan niet kijken naar dat programma, heb ik maar gelaten voor wat het is.
pi_204605845
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo gaat het hier nu weer vooral over Johan? Die heeft een eigen topic.
Dat komt omdat alle wokerds het topic steeds moedwillig laten ontsporen.
  Redactie Sport maandag 2 mei 2022 @ 11:10:07 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204605851
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:56 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Goede aftertime, hij vond het een leuke grap.

Misschien vond die vrouw van Derksen het ook wel leuk, dat lijkt me weinig relevant als je dat achteraf probeert uit te zoeken. Het gaat om vooraf. Ik vind het een nogal zwakke aanname van Jinek op voorhand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204605893
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:08 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
We hebben weer precies hetzelfde als met de Marokkanenuitspraak en de Akwasi-rel. Dit soort figuren zijn blind voor een andere mening, kennen de show niet en zijn er altijd als de kippen bij om moord en brand te schreeuwen.
Nee.
afspraak tandarts verzetten
  maandag 2 mei 2022 @ 11:19:28 #292
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204605933
Oh jee, iemand loopt even van zijn morele kompas af :X
  maandag 2 mei 2022 @ 11:28:22 #293
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_204606016
:{