quote:Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar heb de ingrediënten altijd op voorraad
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...quote:Op zondag 1 mei 2022 13:05 schreef Recce het volgende:
Ik vond het zelf wel een grappig idee. Thuiswerken en dan op TV in de keuken BN-ers tegenkomen en die groeten.
Time flies...quote:
Ja, als dat echt zou gebeuren, dan wel ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...
https://www.tubantia.nl/b(...)o-s-geramd~a836fca9/quote:‘Ondernemende’ kleuter (4) pakt sleutels en gaat op pad met de auto van zijn ouders: twee auto's geramd
Een jochie uit Utrecht heeft zaterdag een wild avontuur beleefd in de auto van zijn ouders. De 4-jarige kleuter ontsnapte 's morgens vroeg uit huis en kroop achter het stuur. Daarbij ramde hij twee geparkeerde auto's. Het jongetje kwam met de schrik vrij.
Geen muggenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker de Rotterdamse havenlucht opsnuiven.
Van de vakantiequote:Op zondag 1 mei 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van je leven? Van je maaltijd? Van je rit?
Even een vest aan dan maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hogerquote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hoger
Maar had bijna jasje nodig op de scooter :p
Naar het strand en terug, gok ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Overal. Hele eiland rond. Strand van vandaag was denk ik 17 km rijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |