Time flies...quote:
Ja, als dat echt zou gebeuren, dan wel ja.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch echt zorgen gaan maken en de PAAZ bellen...
https://www.tubantia.nl/b(...)o-s-geramd~a836fca9/quote:‘Ondernemende’ kleuter (4) pakt sleutels en gaat op pad met de auto van zijn ouders: twee auto's geramd
Een jochie uit Utrecht heeft zaterdag een wild avontuur beleefd in de auto van zijn ouders. De 4-jarige kleuter ontsnapte 's morgens vroeg uit huis en kroop achter het stuur. Daarbij ramde hij twee geparkeerde auto's. Het jongetje kwam met de schrik vrij.
Geen muggenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker de Rotterdamse havenlucht opsnuiven.
Van de vakantiequote:Op zondag 1 mei 2022 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van je leven? Van je maaltijd? Van je rit?
Even een vest aan dan maar.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hogerquote:Op zondag 1 mei 2022 13:21 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, dinsdag wordt het daar maar 28 graden.
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hoger
Maar had bijna jasje nodig op de scooter :p
Naar het strand en terug, gok ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Overal. Hele eiland rond. Strand van vandaag was denk ik 17 km rijden ofzoquote:Op zondag 1 mei 2022 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar cross je allemaal heen op dat ding eigenlijk?
Heb je al veel Thaise massages gehad op het bv strand?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vandaag was ook 29 dacht k maar gevoelstemp. Is wel hoger
Maar had bijna jasje nodig op de scooter :p
O, dat is best wel verquote:Op zondag 1 mei 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overal. Hele eiland rond. Strand van vandaag was denk ik 17 km rijden ofzo
Omdat je anders na 100 meter lopen wegdrijft van het zweten?quote:Op zondag 1 mei 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Maar je loopt hier niets. Echt alles doe je op de scooter
staan honderden foto's op internet, weet niet welke je bedoelt hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Er was ooit zo'n foto van dat pandajong in Ouwehand (vandaag 2 jaar geworden) dat ie net een paar dagen oud is en opkijkt naar zijn moeder, echt een epische foto. Nergens meer te vinden. Wie helpt me even?
Ik hoop het, bedanktquote:Op zondag 1 mei 2022 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie gaan vast dik winnen. Veel plezier!
ja daar staat ie dus niet tussenquote:Op zondag 1 mei 2022 13:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
staan honderden foto's op internet, weet niet welke je bedoelt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |