Herman den Blijker is ook wel tof.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ook een sympathieke gast. Zoveel BN-ers heb ik eigenlijk nooit IRL ontmoet. De laatste echt bekende BN-er die ik IRL heb gezien was Herman de Blijker, maar dat moet echt al 5 jaar of langer geleden zijn geweest. Hij kwam net een kringloopwinkel uit toen ik daar net post moest bezorgen![]()
![]()
Rita Verdonkquote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Herman den Blijker is ook wel tof.![]()
Als journalist heb ik een hoop politici ontmoet: Mark Rutte, Hans Dijkstal, Frans Timmermans, Rogier van Boxtel, Ronald Plasterk, Rita Verdonk, Kim Putters en nog wel wat
Werk, somsquote:Op zondag 1 mei 2022 11:58 schreef Ama het volgende:
Er woont hier niemand in Zwolle toevallig zeker?
Bij Schalke 04.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die werkt toch naast zijn job bij Ziggo bij FC Twente of toch nog in Gelsenkirchen???![]()
![]()
Is best een imposant figuur.. Rutte heb ik wel gezien ooit. Toen ie net MP was, zag ik hem lopen op mijn eerste en laatste bezoek aan het binnenhof..quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als journalist heb ik een hoop politici ontmoet: Mark Rutte, Hans Dijkstal, Frans Timmermans, Rogier van Boxtel, Ronald Plasterk, Rita Verdonk, Kim Putters en nog wel wat
Rutte was precies zoals hij op tv is. Aardig, maar gladjesquote:Op zondag 1 mei 2022 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rita VerdonkWas al helemaal vergeten dat we die ook ooit nog hadden. Hoe was Rutte in het echt?
Was Rita in het echt ook zo eng? De koude rillingen lopen altijd over m'n rug als ik haar op TV zie.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, snapte ik.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met Gelsenkirchen![]()
![]()
Zijn voetballers.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh die gast! Jan ken ik wel van tv, als weet ik eigenlijk niet waarvan precies.
Weet je nog wie de drummer was bij haar band Lucifer??quote:Op zondag 1 mei 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Aardigste BN’er was Magriet Eshuys. Die deed haar eigen pr. Als ze kwam optreden, belde ze altijd even om kaartjes te verloten aan lezers en zo.
Nee, totaal niet. Heel benaderdbaar en vriendelijk.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Was Rita in het echt ook zo eng? De koude rillingen lopen altijd over m'n rug als ik haar op TV zie.
Hij zat altijd bij De Wereld Draait Door.quote:Op zondag 1 mei 2022 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhh die gast! Jan ken ik wel van tv, als weet ik eigenlijk niet waarvan precies.
Henniequote:Op zondag 1 mei 2022 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je nog wie de drummer was bij haar band Lucifer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |