SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ohjaquote:Op zondag 1 mei 2022 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een piekmoment van 6 uur niet van 8 uur
Het was nog niet jouw piekmomentjequote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OhjaDenk dat ik zo nog maar een koffie moet pakken
quote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar buiten dat zou ik 6 uur alsnog niet omschrijven als 'momentje'quote:Op zondag 1 mei 2022 09:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik snap je verwarring wel hoor.
1 bitterbal + 4 bitterballen = 9 bitterballen.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid een kettingzaag, ongebluste kalk en wat vleesmessen mee.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vandaag een Fles-dag; moet PC van iemand opnieuw installeren.
Het zijn niet mijn oudersquote:Op zondag 1 mei 2022 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid een kettingzaag, ongebluste kalk en wat vleesmessen mee.
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 bitterbal + 4 bitterballen = 9 bitterballen.
Nee, dat is wel meer dan een momentje...quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar buiten dat zou ik 6 uur alsnog niet omschrijven als 'momentje'
Is die iemand een "Neukfout" ??quote:Op zondag 1 mei 2022 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vandaag een Fles-dag; moet PC van iemand opnieuw installeren.
In ieder geval nog een tijdsvak van 2 uur en niet een 'tussen 9.00 en 18.00 uur'quote:Op zondag 1 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kuttijden, gisteren ook al
gisteren stond hij nog op 'tussen 8:00 en 20:00'quote:Op zondag 1 mei 2022 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval nog een tijdsvak van 2 uur en niet een 'tussen 9.00 en 18.00 uur'
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:12 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
wat een kuttijden, gisteren ook al
Vroeger waren de winkels op zondag niet open, niet dat de post wel bezorgde maar dat terzijdequote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.
tja, als alle winkels het opgeven en verdwijnen en/of beroerd aanbod hebben, is wachten achter de voordeur de enige optiequote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger ging je naar de winkel wanneer het je uitkwam, zo kon je je dag effectief en in eigen regie indelen, tegenwoordig zit half Nederland nutteloos naar de voordeur te staren of Ali er al is met de shit.
quote:Op zondag 1 mei 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen hier in straat laten hun boodschappen ook bezorgen terwijl we ook 2 supers op loopafstand hebben. Snap ik ook niks vanquote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn buurman laat Picnic voorrijden terwijl we twee supermarkten op 3 minuten loopafstand hebben. Daar snap ik dus echt geen zier van
Ik schaar het maar onder ultieme gemakzucht.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:26 schreef DerRabbit het volgende:
a
[..]
Mensen hier in straat laten hun boodschappen ook bezorgen terwijl we ook 2 supers op loopafstand hebben. Snap ik ook niks van
Kip en ei verhaal en een verhaal van arm en rijk, armen bestellen online, rijken gaan lunchen, shoppen en relaxen in steeds meer speciaal daarvoor ingerichte luxe binnensteden.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, als alle winkels het opgeven en verdwijnen en/of beroerd aanbod hebben, is wachten achter de voordeur de enige optie
Kan handig zijn als je veel zware dingen nodig hebtquote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn buurman laat Picnic voorrijden terwijl we twee supermarkten op 3 minuten loopafstand hebben. Daar snap ik dus echt geen zier van
En zo groeien we langzaam en eenzaam dicht achter onze voordeuren.quote:Op zondag 1 mei 2022 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |