quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Clubliefde is mooi, maar ik heb altijd geleerd om zoveel mogelijk objectief te blijvenIk baal er echt wel van, want we kunnen elk punt gebruiken natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat Ajax deze wedstrijd (helaas) beter is. Is ook wel voor een deel 'onze' eigen schuld. PEC moet natuurlijk wat risico nemen en dat levert ruimte op.
Wanneer PEC met het hele elftal in de 16 blijft voetballen dan kan je het misschien wel 80 minuten rekken maar dan komt Ajax er alsnog wel een keer doorheen. Beste is wel om gewoon lekker te voetballen. En dat wat PEC laat zien is verder helemaal niet slecht. Ajax is gewoon beter.
Mee eens hoor maar in deze vorm AZ en Vitesse uit is geen pretjequote:Op zaterdag 30 april 2022 20:25 schreef franklop het volgende:
Mogen dus nog zeker 4 punten verspelen in 3 duels
Dat mag je natuurlijk nooit weggeven
Ach als PSV gelijkspeelt in de Kuip dan mag je ze beide verliezenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mee eens hoor maar in deze vorm AZ en Vitesse uit is geen pretje
Eens. Bij PEC stond het vizier niet op scherp, en bij Haller ook niet. Hoewel ik baal, klaag ik niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
PEC komt er uiteindelijk genadig vanaf, vooral dankzij Haller.
Onder normale omstandigheden wint PSV in de Kuip, dus daar moet je sowieso niet op rekenen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach als PSV gelijkspeelt in de Kuip dan mag je ze beide verliezen
Dat gaan ze nooit doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:13 schreef MaxC het volgende:
Feyenoord kan ons volgende week kampioen maken
Nou nee, onder normale omstandigheden niet maar de omstandigheden liggen nu wat anders voor Feyenoord, maar maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden wint PSV in de Kuip, dus daar moet je sowieso niet op rekenen.
Wat zeg jij nouquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden wint PSV in de Kuip, dus daar moet je sowieso niet op rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |