New; the McPizza! It tastes just as bland as the rest of our crap!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vorige woning zat boven een echte pizzeria met houtovens.
Dan hoef je die macdrek pizza's echt niet meer.

Gewoon oefenen. Lukt vanzelfquote:
Ik heb nog steeds geen nieuwe gezienquote:

Mij krijg je daar met nog geen honkbalknuppel naar binnen.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
Our new and improved burgers at McDonalds: now finally marginally less unpleasant than gargling a homeless man's diahrrea!

Ach de specials zijn soms nog wel okee.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij krijg je daar met nog geen honkbalknuppel naar binnen.

Heel soms ga ik op het station naar de Burgerking na het werk als ik honger had.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach de specials zijn soms nog wel okee.
De Big Tasty was jarenlang serieus echt een goede burger......tot ze hem kleiner en smakelozer maakten, met een piepkleine suggestie van een rokerige smaak als je je er heel erg op concentreert.
En je betaalt je scheel aan de double versie er van die ongeveer gelijk staat aan de oorspronkelijke qua hoeveelheid vlees. De smaak blijft echter nog steeds ongelooflijk laf.
Burger King is serieus echt een heel stuk beter!
Helaas heb je die hier amper in het oosten des lands.

Hun baconburgers zijn ernstig goed!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel soms ga ik op het station naar de Burgerking na het werk als ik honger had.

Ik ga geen nieuwe makenquote:

Oh ja dat zou ik nog doen dit weekend. Maar ik had al zoveel te doen.quote:

Niet zo op laten jagen door het vochtige poesje hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja dat zou ik nog doen dit weekend. Maar ik had al zoveel te doen.

Voor de zomer maar klaar isquote:Op zondag 1 mei 2022 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo op laten jagen door het vochtige poesje hoor

Waarom niet? Ik geef die eikel gewoon de schuld.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo op laten jagen door het vochtige poesje hoor

1 of 3quote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had al wel wat plaatjes gezocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maanlampje.quote:

Ik ben naar de kapper geweest en ik voel mij een kilo lichter.quote:

Dan 1 uitroepteken minder?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest en ik voel mij een kilo lichter.

Ik zou ook een een kilo lichter zijn na een bezoek aan de kapper denk ikquote:

Wat voor eend ben jij joh?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest en ik voel mij een kilo lichter.

Naar mijn gevoel een kale.quote:

Je kan ook beter wat anders vragen.quote:

Biertje?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook beter wat anders vragen.

Het zou tijd worden.quote:

quote:

Op jou dan maar, ik miste je al.quote:

Ditto mijn vriend. Morgenochtend beginnen ze bij ons aan de nieuwe keuken dus ik had wederom een hoop te doen in de oude keuken. Je komt er pas achter wat je erin hebt staan als het leeg moet.quote:

Kreng, die serie is btw uit 1980.quote:

Dan heb je bepaalt niet stil gezeten.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ditto mijn vriend. Morgenochtend beginnen ze bij ons aan de nieuwe keuken dus ik had wederom een hoop te doen in de oude keuken. Je komt er pas achter wat je erin hebt staan als het leeg moet.

Nee dat kun je wel stellen inderdaad. Hier nog nieuws? Wat heb ik nu weer gemist? hahaquote:Op zondag 1 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je bepaalt niet stil gezeten.

Behalve een hoop slap gelul? Ik ben jarig geweest en op mijn werk gaat het goed.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat kun je wel stellen inderdaad. Hier nog nieuws? Wat heb ik nu weer gemist? haha

Oh! Gefeliciteerd man! 25 alweer, waar blijft de tijd he?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve een hoop slap gelul? Ik ben jarig geweest en op mijn werk gaat het goed.

Wat lach je nou stomme Frieslander.quote:

Jij begrijpt.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Laat die kerel toch ook eens een keer blij zijn

Ben al weer weg.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat lach je nou stomme Frieslander.

Ja maar...quote:

ik houd het nog even op sap en waterquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |