Ik ga eerst even regelen dat ze geen toegang meer heeft tot de gezamenlijke rekeningquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur haar naar haar vriendinnen toe.
Dat zou ik idd maar even doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga eerst even regelen dat ze geen toegang meer heeft tot de gezamenlijke rekening
Ik ga maandag maar even naar de bank om te regelen dat er enkel genoeg geld op haar rekening staat voor eten, bier en een paar tientjes voor 'persoonlijke verzorging'quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou ik idd maar even doen.
Verstandig besluit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maandag maar even naar de bank om te regelen dat er enkel genoeg geld op haar rekening staat voor eten, bier en een paar tientjes voor 'persoonlijke verzorging'
Avond schoonheid.quote:
Die heb ik al jaren niet meer gezien, kreeg de tip van iemand anders, maar goed spul wel.quote:
Is ook al een aantal dagen niet online meer geweestquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren niet meer gezien, kreeg de tip van iemand anders, maar goed spul wel.
En dit is het goedkopre model, andere was ¤ 369 oid,
Goede koptelefoon mag wat kosten maar dat ging me te ver,
Ik heb ooit een Denon koptelefoon aan hem gegeven, maar binnen een paar weken was die al weer kapot!quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren niet meer gezien, kreeg de tip van iemand anders, maar goed spul wel.
En dit is het goedkopre model, andere was ¤ 369 oid,
Goede koptelefoon mag wat kosten maar dat ging me te ver,
Zelfde avond al!quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen als je gaat plassen ruikt je het
oh dat kan over een half uur al hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen als je gaat plassen ruikt je het
Ik lees het jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dat kan over een half uur al hoor
quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan al![]()
Dacht pas de volgende dag![]()
Hoi ToT![]()
Mooizoquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat wel!
Vandaag wel een bijzondere dag gehad!
En hoestie daar?
Toen mijn vrouw har had gebroken had, ontmoetten we iemand uit het geboorteland van haar vader. Die dame leek enorm veel op mijn vrouw qua uiterlijk en bleek dezelfde familienaam te hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooizo
Oh en wat voor bijzonders dan?![]()
Gaat wel prima
Ah dat is wel bijzonder idd.. maar ze zijn dat niet? Of misschien wel of verre families?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw har had gebroken had, ontmoetten we iemand uit het geboorteland van haar vader. Die dame leek enorm veel op mijn vrouw qua uiterlijk en bleek dezelfde familienaam te hebben.
Vandaag is ze voor het eerst bij ons over de vloer geweest en we herkennen zo veel van mijn vrouw in haar. Die dame voelt echt alsof ze zussen van elkaar zijn!Zo geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |