Ik heb geen ervaring met klodders in mijn keel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glijd makkelijker in de keel, koude mayonaise wil nog wel eens met zo'n klodder aan je huig blijven plakken.
@:LTVDK
Liever een broodje lampredotto.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italiaanse specialiteit.
Niet lekker
Warme klodders aan je huig.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met klodders in mijn keel.
Gatverquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever een broodje lampredotto.
Mwa denk dat dat niet heel bijzonder gaat zijn, ze hebben toch ook al die smaakjes van de Subway en Pizzahut en alles. Daar zit meestal ook geen al te boeiende smaak aanquote:
Normale avondquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef mschol het volgende:
ik kom weer eens kijken en het gaat weer over eten en dubieuze onderwerpen
Misschien dat @CherryLips even wat smakelijkere verhaaltjes hier vertellenquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glijd makkelijker in de keel, koude mayonaise wil nog wel eens met zo'n klodder aan je huig blijven plakken.
@:LTVDK
Ik had vanavond chips patatje mayo. Kun jij rustig proberen. Lijkt totaal niet op de smaak van mayonaisequote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa denk dat dat niet heel bijzonder gaat zijn, ze hebben toch ook al die smaakjes van de Subway en Pizzahut en alles. Daar zit meestal ook geen al te boeiende smaak aan
Ziet er uit als iets dat ze in Groot-Brittannië zouden etenquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk![]()
Ik heb ooit van iemand gehoord dat dit een ding is
Lekker met je tong over de geribbelde binnenkant van de maag.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gatver
Ik ben zo in de verleiding geweest om dit te proberen in Florence. Maar het kan gewoon niet lekker zijn.
ok.. ik had gewoon nog wat langer moeten fietsen..quote:
Nee maar echt lekker zal die ook niet zijn geweest gok ikquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vanavond chips patatje mayo. Kun jij rustig proberen. Lijkt totaal niet op de smaak van mayonaise
Was het een leuk rondje of een ... leidenswegquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ok.. ik had gewoon nog wat langer moeten fietsen..
al vond ik rondje dat ik nu heb gedaan (leiden) eigenlijk wel prima
Ik heb me in Florence bijna ziek gegeten aan de focaccia van een klein bakkertje in de buurt van mijn hotelquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met je tong over de geribbelde binnenkant van de maag.
Orgaanvlees is bijzonder ondergewaardeerd in Nederlandquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gatver
Ik ben zo in de verleiding geweest om dit te proberen in Florence. Maar het kan gewoon niet lekker zijn.
Wel laat voor een fietstochtjequote:Op zaterdag 30 april 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ok.. ik had gewoon nog wat langer moeten fietsen..
al vond ik rondje dat ik nu heb gedaan (leiden) eigenlijk wel prima
Veel verder dan paté en verse worstjes kom ik denk ik niet qua orgaanvlees neequote:Op zaterdag 30 april 2022 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Orgaanvlees is bijzonder ondergewaardeerd in Nederland
Mwah, lijkt een beetje op chips met zo'n sour cream-smaakje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar echt lekker zal die ook niet zijn geweest gok ik
In verse worstjes zit geen orgaanvlees. Of bedoel je die nep-darm die er omheen zit?quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel verder dan paté en verse worstjes kom ik denk ik niet qua orgaanvlees nee
Die vind ik ook maar een beetje matig, dan liever gewoon paprikaquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, lijkt een beetje op chips met zo'n sour cream-smaakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |