Heb je het ook nog weggespoeld met Rivellaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Wat is je mening over een broodje paprikachips?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is je mening over een broodje paprikachips?
Oooooh jaaaaaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen ging iedereen clownmaskers dragen uit support.
Lijkt me niks. Chips met huzarensaladesmaak lijkt me wel lekker.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is je mening over een broodje paprikachips?
Grote augurken met warme mayonaise.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Chips met huzarensaladesmaak lijkt me wel lekker.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote augurken met warme mayonaise.
Waarom is die mayo warm?quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Chips met huzarensaladesmaak lijkt me wel lekker.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom?quote:
Glijd makkelijker in de keel, koude mayonaise wil nog wel eens met zo'n klodder aan je huig blijven plakken.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken wel dit: ijs op een broodje.
[ afbeelding ]
Ik heb geen ervaring met klodders in mijn keel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glijd makkelijker in de keel, koude mayonaise wil nog wel eens met zo'n klodder aan je huig blijven plakken.
@:LTVDK
Liever een broodje lampredotto.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italiaanse specialiteit.
Niet lekker
Warme klodders aan je huig.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met klodders in mijn keel.
Gatverquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever een broodje lampredotto.
Mwa denk dat dat niet heel bijzonder gaat zijn, ze hebben toch ook al die smaakjes van de Subway en Pizzahut en alles. Daar zit meestal ook geen al te boeiende smaak aanquote:
Normale avondquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef mschol het volgende:
ik kom weer eens kijken en het gaat weer over eten en dubieuze onderwerpen
Misschien dat @CherryLips even wat smakelijkere verhaaltjes hier vertellenquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glijd makkelijker in de keel, koude mayonaise wil nog wel eens met zo'n klodder aan je huig blijven plakken.
@:LTVDK
Ik had vanavond chips patatje mayo. Kun jij rustig proberen. Lijkt totaal niet op de smaak van mayonaisequote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa denk dat dat niet heel bijzonder gaat zijn, ze hebben toch ook al die smaakjes van de Subway en Pizzahut en alles. Daar zit meestal ook geen al te boeiende smaak aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |