quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moeten er eerst nog 700 anderen de vogelgriep krijgen denk ik.
Nou mensen die beter voor Jezus kunnen doorgaan dan jij hequote:
God nou dit wordt spannend. In blondjestermen: KRITIEK! Bijna zo kritiek dat je er Rexona 48 uurs bescherming bij nodig hebtquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Blondje probeert CERN te doorgronden.
[ twitter ]
Higinsdeeltje ze dacht slikindeeltje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou dit wordt spannend. In blondjestermen: KRITIEK! Bijna zo kritiek dat je er Rexona 48 uurs bescherming bij nodig hebt
Dat zijn er best wel veel denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou mensen die beter voor Jezus kunnen doorgaan dan jij he
Precies gewoon een poedel en een gokverslaving nemenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
oh dat zal vast ook wel..
ik hoef gelukkig geen kinderen
Wanneer ga jij kleine USje's maken dan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godverdomme jammer voor al die vrouwen die je vrolijke blik zo graag in de ogen van hun kinderen zouden terugzien.
Zou je dat erg graag willen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer ga jij kleine USje's maken dan?
Angels and Demon's niet gelezen hebbenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Blondje probeert CERN te doorgronden.
[ twitter ]
Ik vind jouw verhalen doorgaans wel beter dan die van Jezus.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn er best wel veel denk ik.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies gewoon een poedel en een gokverslaving nemen
beide hoef ik niet.. als ik zover afzak spring ik liever van de flat..quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies gewoon een poedel en een gokverslaving nemen
Doe mij maar een teckel en een koffieverslavingquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
beide hoef ik niet.. als ik zover afzak spring ik liever van de flat..
Nou ja kan me niet voorstellen wat een verlies het zou zijn voor de wereld als iemand zulk intellect, knap uiterlijk en goede genen zich niet voortplant.quote:
Precies wat ik dacht bij dat verhaal alleen kwam het dan uit een ander (fictief) boek, waarvan ik de naam kwijt ben.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Angels and Demon's niet gelezen hebben
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja kan me niet voorstellen wat een verlies het zou zijn voor de wereld als iemand zulk intellect, knap uiterlijk en goede genen zich niet voortplant.
Geen idee, het lult maar en het lult maar en op een gegeven moment moet ik inloggen om verder te mogen lezen. Toeval? Vast niet. Zorgvuldig georchestreerd satanisme van de big pharma en de rockefellers! Maar dat terzijde!quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Higinsdeeltje ze dacht slikindeeltje.
Ik zocht na 25 reacties nou ook de kern. Maar vond die in de eennalaatste reactie.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, het lult maar en het lult maar en op een gegeven moment moet ik inloggen om verder te mogen lezen. Toeval? Vast niet. Zorgvuldig georchestreerd satanisme van de big pharma en de rockefellers! Maar dat terzijde!
quote:Of je nu gelooft in een god of atheïst bent, het is vreemd. De rituelen zijn vreemd. De connecties zijn vreemd en het nabootsen van het ontstaan van het universum is gevaarlijk. De schaal waarop energie vrijkomt is niet te overzien. De mens heeft daar niet genoeg controle over.
Ok, ik heb inderdaad wel een soort van plicht te vervullen om de Aarde leuk te houden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja kan me niet voorstellen wat een verlies het zou zijn voor de wereld als iemand zulk intellect, knap uiterlijk en goede genen zich niet voortplant.
Dat zijn nogal wat totaal ongeïnformeerde stellingnames bij elkaar.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zocht na 25 reacties nou ook de kern. Maar vond die in de eennalaatste reactie.
[..]
Te jong voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt veel kinderen toch, zit er een 'n beetje een leuke bij?
Dat had ik inderdaad ook kunnen schrijven.quote:
Zit je maar te plegen, je bent een goeikequote:Op zaterdag 30 april 2022 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook kunnen schrijven.
Snel je keutel intrekken omdat het een blauwe is hequote:Op zaterdag 30 april 2022 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je maar te plegen, je bent een goeike
Piepquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snel je keutel intrekken omdat het een blauwe is he
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snel je keutel intrekken omdat het een blauwe is he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |