Zijn die nou nog steeds bezigquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:55 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ters-a-l-e-en-x.html
jezus wat een malloten
als je het al een goed idee vind om 12 kinderen uit te poepen dan klopt er al iets niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms ben ik voor een verplichte ouderschapscursus.. niet slagen is castreren.
Ik heb nog maar 4 jaar, dus het is binnenkort of nooit danquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Wie zouden er van ons kindjes krijgen de komende vijf jaar?
Ik gok op Kwiwi, Citizen of Moeraskat.
Eitjes bijna op?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 jaar, dus het is binnenkort of nooit dan
Ja graag, verbouwfoto's zijn altijd leukquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan er van de week wel wat posten als je dat interessant vindt
Ama niet??quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Cherry met Buda, van die zzpende autistjes.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
Pasen is natuurlijk ook al wel 2 weken geledenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op de 30e zijn 90% van je eitjes op
bitterbal natuurlijk, gewoon spontaan op thailandquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:00 schreef UitStraling het volgende:
slecht bedacht van moeder natuur.. maar die heeft vast ook bedacht dat je vanaf veel jonger dan nu gangbaar maar moet gaan barenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op je 30e zijn 90% van je eitjes op
Hoe zijn we trouwens de dood van Christus met iets vruchtbaars als eieren gaan associëren ooit?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pasen is natuurlijk ook al wel 2 weken geleden
daar kunnen nog wel een kind of 5 komen danquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 4 jaar, dus het is binnenkort of nooit dan
Ik ben te oud voor kidsquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cherry met Buda, van die zzpende autistjes.
Eieren zijn goed voor de potentie ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zijn we trouwens de dood van Christus met iets vruchtbaars als eieren gaan associëren ooit?
Bij de geboorte van een meisje heeft ze reeds alle eitjes paraat, freaky idee dat je genetisch voor de helft minimaal zou oud bent als je moeder, dat stukje genetica is al in rots gebeiteld, de andere helft van pappa is het net wanneer het uitkomt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op je 30e zijn 90% van je eitjes op
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zijn we trouwens de dood van Christus met iets vruchtbaars als eieren gaan associëren ooit?
aldus quest.nlquote:In de vastentijd tussen Aswoensdag en Pasen mochten er lang geleden geen vlees en geen eieren worden gegeten. Daarom beschilderden mensen de eieren die in die tijd werden gelegd. En op Paaszondag mochten er eindelijk weer eitjes worden gegeten.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterbal natuurlijk, gewoon spontaan op thailand
[..]
slecht bedacht van moeder natuur.. maar die heeft vast ook bedacht dat je vanaf veel jonger dan nu gangbaar maar moet gaan baren
Pasen is dan ook van origine een neukfeest in plaats van een zombiefeest.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin van de lente, begin van de herrijzenis.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja bij jou is alles een neukfeestquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pasen is dan ook van origine een neukfeest in plaats van een zombiefeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |