Heb je een hoogslaper? Wilde ik vroeger ook.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:30 schreef mschol het volgende:
misschien maar uit bed klimmen en wat gaan doen
Ik had vroeger een stapelbed, sliep altijd op de onderste en het bovenste bed was mijn rommelhoek.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een hoogslaper? Wilde ik vroeger ook.
die had ik vroegerquote:Op zondag 1 mei 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik een hut of fort van gemaakt hebben.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had vroeger een stapelbed, sliep altijd op de onderste en het bovenste bed was mijn rommelhoek.
Onderste gedeelte was ook compleet van de boze buitenwereld afgeschermd met een hoeslaken, wat oversized kussens en een vervaarlijke beer.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik een hut of fort van gemaakt hebben.
De FOK!ker heeft altijd in je gezetenquote:Op zondag 1 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderste gedeelte was ook compleet van de boze buitenwereld afgeschermd met een hoeslaken, wat oversized kussens en een vervaarlijke beer.
Mijn bed was vaak een boot met alle knuffels erop met amper plaats voor mezelf.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderste gedeelte was ook compleet van de boze buitenwereld afgeschermd met een hoeslaken, wat oversized kussens en een vervaarlijke beer.
Ik wil dit nu ook weer, ik ga vanmiddag knuffels en kussens kopen om me compleet in te bouwen.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mijn bed was vaak een boot met alle knuffels erop met amper plaats voor mezelf.
Dat heeft m’n dochter ook, mijn God wat een zee van knuffels.quote:Op zondag 1 mei 2022 08:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mijn bed was vaak een boot met alle knuffels erop met amper plaats voor mezelf.
Die had ikquote:Op zondag 1 mei 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2022 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil dit nu ook weer, ik ga vanmiddag knuffels en kussens kopen om me compleet in te bouwen.
Vind een 'piekmoment' van 8 uur niet echt meer een 'moment'quote:Schiphol verwacht nog drukkere dag dan gisteren
Het piekmoment ligt vandaag tussen 10.00 uur en 16.00 uur.
https://nos.nl/artikel/24(...)chtrijen-kom-op-tijd
Wat had jij op school voor rekenen??quote:Op zondag 1 mei 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een 'piekmoment' van 8 uur niet echt meer een 'moment'
Je gaat op vakantie om even bij te komen, maar dit gedoe geeft heel veel stress. Genieten er is niet bij.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen gaat nu nog eerder komen waardoor het nog drukker gaat worden. Ik zou even een test maand Privium afsluiten en dan hopen dat de koffers ook nog in vliegtuig terecht komen.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat op vakantie om even bij te komen, maar dit gedoe geeft heel veel stress. Genieten er is niet bij.
Prijsvechters verbieden, tickets viermaal zo duur maken zoals het hoort en de sjouwjongens gewoon goed betalen, opgelost.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een krap 6'je ofzo, weet alleen niet hoe dat relevant isquote:Op zondag 1 mei 2022 09:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat had jij op school voor rekenen??
Dan moeten Henk en Ria weer op de camping gaan zitten in plaats van all-in naar Turkije.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prijsvechters verbieden, tickets viermaal zo duur maken zoals het hoort en de sjouwjongens gewoon goed betalen, opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |