abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204593984
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:28 schreef Greys het volgende:
Oef, het is dus inderdaad niet alleen dat die poten niet meer als een spin draaien maar zelfs dat de ringen niet meer naar de led kant draaien. Dan hebben ze dus idd alleen dat onderste stukje.

Wat ik alleen niet snap, er is toch een foto langsgekomen met Letland met de ringen op de achtergrond vól kleur? Was die dan stiekem van de stand-in ofzo? Ik ga even terugzoeken.
Raar toch. Je zou toch wel íets moeten kunnen repareren met nog 2 weken te gaan. We zullen zien :P
pi_204593989
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:28 schreef Greys het volgende:
Oef, het is dus inderdaad niet alleen dat die poten niet meer als een spin draaien maar zelfs dat de ringen niet meer naar de led kant draaien. Dan hebben ze dus idd alleen dat onderste stukje.

Wat ik alleen niet snap, er is toch een foto langsgekomen met Letland met de ringen op de achtergrond vól kleur? Was die dan stiekem van de stand-in ofzo? Ik ga even terugzoeken.
Bij de rehearsal was het in ieder geval stuk, zie die Reddit link https://www.reddit.com/r/(...)st_line_from_latvia/
C’est Davie :o)
pi_204594016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:33 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
Raar toch. Je zou toch wel íets moeten kunnen repareren met nog 2 weken te gaan. We zullen zien :P
De rehearsals moeten ook plaatsvinden op dat podium, dan zouden ze dat s nachts moeten fixen of zo. En de artiesten kunnen dan niet oefenen met de juiste staging. Iemand zal wel de call hebben gemaakt dat ze het gewoon niet eens gaan proberen.
C’est Davie :o)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2022 @ 23:41:51 #129
163650 Greys
pi_204594076
Ik denk dat ze dat idd hebben moeten beslissen omdat de repetities nú plaatsvinden met wat andere camerashots dan de bedoeling was lijkt me, om dat kapotte scherm zo min mogelijk op te laten vallen bij sommigen die er veel gebruik van zouden maken.

Stel hij doet het donderdag weer dan zouden de 1e semi-optreden dus daarna weer alles terug moeten veranderen en dat gaat dan al niet meer met al 2 repetities geweest en alleen nog de dress rehearsal te gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204594131
Ik heb het altijd een beetje te pretentieus ontwerp gevonden. Al die onafhankelijk van elkaar draaiende delen in combinatie met water. Dat is vragen om moeilijkheden.
pi_204594150
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:36 schreef Dave het volgende:

[..]
De rehearsals moeten ook plaatsvinden op dat podium, dan zouden ze dat s nachts moeten fixen of zo. En de artiesten kunnen dan niet oefenen met de juiste staging. Iemand zal wel de call hebben gemaakt dat ze het gewoon niet eens gaan proberen.
Hmm ja, maar kan me gewoon niet voorstellen dat bij iedere performance straks een aanzienlijk deel bestaat uit zwarte bogen :')
pi_204594170
Lees trouwens op diverse forums dat Nederland 30.000 euro heeft besteed aan de staging met draaiende zon :'). Kan het me domweg niet voorstellen en zie ook nergens een bron.
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:51:51 #133
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204594206
Wel raar dat hoe het ook moge aflopen met het podium, dat geen een delegatie er vandaag over is begonnen bij interviews of op social media. Zou de organisatie dat gevraagd hebben?
pi_204594213
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:48 schreef aarontje112 het volgende:
Lees trouwens op diverse forums dat Nederland 30.000 euro heeft besteed aan de staging met draaiende zon :'). Kan het me domweg niet voorstellen en zie ook nergens een bron.
Ik heb dit gerucht over verschillende landen voorbij zien komen vandaag. Het werd eerder ook al over Armenië gezegd (en dat ze hun geld terug zouden krijgen omdat ze hun staging aan zouden moeten passen). Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het klopt.
pi_204594238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:51 schreef lashatumbai het volgende:
Wel raar dat hoe het ook moge aflopen met het podium, dat geen een delegatie er vandaag over is begonnen bij interviews of op social media. Zou de organisatie dat gevraagd hebben?
Ze hadden er best een verklaring over kunnen uitsturen, had veel gespeculeer gescheeld. Want grote kans dat ook de niet-fanmedia erover gaan berichten, en dan kun je maar beter de feiten weten voordat er allemaal wilde theorieën gaan leven :P
  zaterdag 30 april 2022 @ 23:57:30 #136
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204594265
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:54 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
Ze hadden er best een verklaring over kunnen uitsturen, had veel gespeculeer gescheeld. Want grote kans dat ook de niet-fanmedia erover gaan berichten, en dan kun je maar beter de feiten weten voordat er allemaal wilde theorieën gaan leven :P
Ja, het viel me nog mee dat Aran Bade er geen groot dramatisch item van had gemaakt... :')
  ESF Reporter zondag 1 mei 2022 @ 00:00:39 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_204594303
Ik heb twee theorieën:
1. Het is ze door de EBU/Eurovision met klem verzocht om vooral niet te veel te klagen, of niets te melden over het niet werken van de bogen.
2. De bogen werkt niet, het is kut, maar het valt allemaal relatief mee en dus klagen de delegaties en Eurovision er niet te openlijk over, dan valt het amper op straks en kunnen ze focussen op de dingen die wél werken.

Beide theorieën vind ik vrij onlogisch maar ik kan niks anders bedenken waarom ze er amper iets over zeggen.
  zondag 1 mei 2022 @ 00:02:28 #138
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204594329
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 00:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb twee theorieën:
1. Het is ze door de EBU/Eurovision met klem verzocht om vooral niet te veel te klagen, of niets te melden over het niet werken van de bogen.
2. De bogen werkt niet, het is kut, maar het valt allemaal relatief mee en dus klagen de delegaties en Eurovision er niet te openlijk over, dan valt het amper op straks en kunnen ze focussen op de dingen die wél werken.

Beide theorieën vind ik vrij onlogisch maar ik kan niks anders bedenken waarom ze er amper iets over zeggen.
En toch is het een van deze theorieën, kan niet anders...
  zondag 1 mei 2022 @ 00:03:26 #139
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204594345
Moeten we ons lijntje van Sietse even uitzetten? :P Misschien kan hij ons, net als vorig jaar talloze keren, gerust stellen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2022 @ 00:04:22 #140
163650 Greys
pi_204594354
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:47 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
Hmm ja, maar kan me gewoon niet voorstellen dat bij iedere performance straks een aanzienlijk deel bestaat uit zwarte bogen :')
Ben bang van wel. Maar toch ziet het er door de lampjes dan toch niet heel zwart uit:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 mei 2022 @ 00:06:33 #141
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204594380
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]
Ben bang van wel. Maar toch ziet het er door de lampjes dan toch niet heel zwart uit:

[ afbeelding ]
Sorry, maar dit moet echt tijdelijk zijn want dit als eindproduct zou wel echt een blamage zijn voor de organisatie. Het dient dan werkelijk geen doel voor zo'n groot LED scherm
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2022 @ 00:07:34 #142
163650 Greys
pi_204594394
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 00:03 schreef lashatumbai het volgende:
Moeten we ons lijntje van Sietse even uitzetten? :P Misschien kan hij ons, net als vorig jaar talloze keren, gerust stellen.
Qua S10 hebben we sowieso geen geruststelling meer nodig toch. O+ Ziet er prima uit, met of zonder bogen.
En verder zien we wel even denk ik wat er de komende dagen gebeurt. Denk niet dat we hem in die positie moeten brengen hem te vragen om te 'lekken'. Men wil het er daar bij de organisatie duidelijk niet over hebben. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204594400
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 23:33 schreef Em31 het volgende:
En deze, het is echt pas net gebeurd dan.
[ twitter ]
Vind het zo jammer als ik dit zie. Ik ben zelf wel fan van de bogen en had het graag zien willen werken op tv. Had echt wel heel gave beelden kunnen opleveren. Ik hoop echt dat het de organisatie nog lukt om het probleem te fixen.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_204594418
[..]
Alleen het middelste/onderste deel is niet gedraaid, dus die staat nog met het LED-scherm naar achteren. De rest staat met het LED naar voren. Althans, zo begrijp ik het, maar *armen in de lucht gooit*
[/quote]

Nee, juist andersom. 😊

[ Bericht 65% gewijzigd door Aadrianus op 01-05-2022 00:17:16 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2022 @ 00:11:21 #145
163650 Greys
pi_204594425
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 00:06 schreef lashatumbai het volgende:

[..]
Sorry, maar dit moet echt tijdelijk zijn want dit als eindproduct zou wel echt een blamage zijn voor de organisatie. Het dient dan werkelijk geen doel voor zo'n groot LED scherm
Mjah. Ik ben persoonlijk bang dat het zo blijft.

Want echt, stel het kan de komende dagen gemaakt worden, dan hebben degenen van vandaag dus 2 of 3 repetities/doorlopen gedaan met waarschijnlijk andere camerapunten hier en daar. Ik denk niet dat ze dat daarna nog weer terug kunnen draaien. Maar ik help je hopen van wel, uiteraard. :Y Het lijkt me alleen enorm verwarrend dan voor de artiesten om dan weer op andere momenten in camera's te kijken etc als tijdens de eerste repetities. En voor alle productiemedewerkers om dat allemaal weer te veranderen. Ik zie het niet gebeuren. :@ Maar de wonderen zijn de wereld niet uit dus ik duim met je mee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2022 @ 00:15:14 #146
163650 Greys
pi_204594462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:55 schreef Fred_B het volgende:

[..]
[ twitter ][ twitter ]
Alsssss (!) dit echt klopt dan is het wel echt heel eng om iets te gebruiken dat in geval van kapot niet manueel geflipt kan worden zonder het podium te slopen zeg. Wat een risico.

Maar er is zo veel fake news overal dat ik niet meer weet wat er nou allemaal waar is.

En hoe dan ook, ongeacht alles en wie die risico's en beslissingen ook genomen heeft is het inderdaad meer dan sneu voor de organisatie die er zo trots op was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 mei 2022 @ 00:31:55 #147
163650 Greys
pi_204594594
Uiteindelijk denk ik dat de gemiddelde tv kijker er volgende week weinig of niks van merkt. Die weten niet beter.

En als het in Portugal kon geheel zonder LED-achtergrond dan zal het hier alsnog ook vast goedkomen. Behalve dan dat de delegaties het daar wísten in 2018 en hun plannen erop aan konden passen. Maar toch. Ze vinden er vast iets op om het er alsnog mooi uit te laten zien en het gaat om het lied.

(Sprak zij, nogal opgelucht dat de plannen van S10 kennelijk niet geheel afhankelijk waren van die zon of dat ze er makkelijk van af konden stappen. :@ )

PS ja dit had achteraf gezien ook wel in 1 post gekund ipv 3 achter elkaar maar ik bedacht het steeds pas later enzo. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204594598
Ik stoor me een beetje aan het toontje van aardig wat fans 'we, the fans demand'. Dat dwingende toontje.

Het blijft techniek en dat kan fout gaan. Laten we gewoon hopen dat ze er het beste van weten te maken.

Het heet nog steeds Songfestival en het zou moeten gaan om het lied en niet draaiende panelen en Led-wanden (en ja, ik weet dat het al jaren niet meer zo is) ;)
pi_204594659
Hopelijk komt de EBU snel met een officieel statement idd. Stel dat het echt zo blijft, dan ben ik benieuwd wat voor impact dit verder heeft op openingsacts, intervalacts, etc. Wie weet hadden ze iets leuks gepland dat straks moet worden geschapt. Lijkt me zeer stressvol voor iedereen die betrokken is bij de shows.
  zondag 1 mei 2022 @ 00:41:18 #150
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_204594666
twitter

"Stop met bewegende dingen in het decor doen, het gaat altijd mis." volgens deze tweet. Ik denk met liefde terug aan de wel werkende LED deuren, de bewegende catwalk en het transparante LED scherm van Rotterdam vorig jaar, muwhahaha.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')