Dat viel me bij de andere Tiktoks ook al op bij Kalush enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:03 schreef Meridiaan het volgende:
Dat is uiteindelijk het mooiste, dat zij er blij mee is.
In de tiktok lijkt haar mond niet synchroon te lopen met het geluid tijdens het zingen
Volgens mij komt er onder meer content achter de schermen tijdens de liveshows. Dat lijkt me persoonlijk niet echt lekker kijken, met twee schermen naast elkaar overigens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:06 schreef Em31 het volgende:
Ik vind die TokToks tot nu toe niet echt een verbetering. En wat ik Wiwi William ergens hoorde zeggen, de EBU zou meer zelf laten zien dan ooit etc. etc. maar tot nu toe duurt alles vooral langer dan ooit.
Lijkt op Zwitserland?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:16 schreef Dave het volgende:
Lijkt op staging van Zwitserland, maar de windmachine shot is beautiful
Avrotros instagramquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:17 schreef Greys het volgende:
Weet iemand waar deze vandaan komt toevallig? Ik zie hem bij een fan op Twitter maar zonder bron. Prachtige foto.
[ twitter ]
Hier: https://www.instagram.com/p/Cc-3VztMVJM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:17 schreef Greys het volgende:
Weet iemand waar deze vandaan komt toevallig? Ik zie hem bij een fan op Twitter maar zonder bron. Prachtige foto.
[ twitter ]
Zwitserland dit jaar denk ik, maakt aan de beelden te zien ook weinig gebruik van veel meer extra. Alleen lichten en zo.quote:
Ik moest lachen om TokToksquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:06 schreef Em31 het volgende:
Ik vind die TokToks tot nu toe niet echt een verbetering. En wat ik Wiwi William ergens hoorde zeggen, de EBU zou meer zelf laten zien dan ooit etc. etc. maar tot nu toe duurt alles vooral langer dan ooit.
Wiwi’s zuster heeft het over een butterfly bij haar beschouwing. Had je die al gehoord @Greys?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:20 schreef Greys het volgende:
Dank jullie!
Ik zag hem niet in de offici๋le gallery en zag even door de bomen het bos niet meer wat ook alweer waar stond.
Eigenlijk vond ik de foto's van Zwitserland nogal saai dus ik heb liever niet dat ze het daarmee vergelijken. 😅quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zwitserland dit jaar denk ik, maakt aan de beelden te zien ook weinig gebruik van veel meer extra. Alleen lichten en zo.
Nee. Ik ga nu luisteren! Want het zal toch niet? Of bedoelde ze die in de clip?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:24 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wiwi’s zuster heeft het over een butterfly bij haar beschouwing. Had je die al gehoord @:Greys?
Ik word altijd wel blij als Gerda's het niks vinden want dat is vaak een teken dat we op de juiste weg zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:34 schreef Gerard-Joling het volgende:
Heerlijk om al die zure reacties van al die Gerda's op Facebook te lezen. Te somber, wordt niks blablabla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |