quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vooral heel koud en het ergste is: nog heel lang heel koud.
Ik wist niet dat Boeing ook een A380 had gemaakt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb hier een stukje boeing A380 liggen. Ook wel een collectors item eigenlijk
Gisteravond ook nog aantal uurtjes terras gedaan. Was best lekker.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Het is perfect weer voor allerlei buitenactiviteiten! Bijna geen regen de komende tijd, redelijk zonnig, temperaturen gaan richting de 20 graden.
Daarom collectors itemquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Boeing ook een A380 had gemaakt?
Ja nou doe maar dan. Ik blijf me wel even verkneuteren totdat het 28 graden of warmer wordtquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Het is perfect weer voor allerlei buitenactiviteiten! Bijna geen regen de komende tijd, redelijk zonnig, temperaturen gaan richting de 20 graden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOU DAN ZIT JE ER WEL MOOI EVEN GOED NAAST MENEER DE VERVELENDE VERTELLER!! MET JE ZOUTELOZE STEM
Het was weer even een mooie gelegenheid voor een Ome Henk quotequote:Op zaterdag 30 april 2022 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind het soms moeilijk om de onvoorspelbaarheid van jouw reacties te peilen.
Ga maar naar India dan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou doe maar dan. Ik blijf me wel even verkneuteren totdat het 28 graden of warmer wordt
Nee wacht dat is ook weer niet de bedoeling. Maar ik kan me echt wel heel veel lekkerder weer dan dit voorstellen in ieder gevalquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Boeing ook een A380 had gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooow, die klassieker ken ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was weer even een mooie gelegenheid voor een Ome Henk quote![]()
Ik had ook "Ehm, nee" kunnen zeggen
Ja, voor op een terras of op het balkon kan het wel een paar graadjes warmer, maar meestal ben ik aan het wandelen of fietsen als ik buiten ben en dan is het perfect zo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wacht dat is ook weer niet de bedoeling. Maar ik kan me echt wel heel veel lekkerder weer dan dit voorstellen in ieder geval
Ik ben er niet eens gerust op dat het droog blijft hierquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, voor op een terras of op het balkon kan het wel een paar graadjes warmer, maar meestal ben ik aan het wandelen of fietsen als ik buiten ben en dan is het perfect zo.
nee, kleren en actionzooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |